بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب سوال های درست + صوتی

سؤالهای درست، ده پرسش ضروری برای رهنمونی به سوی زندگی شگفت انگیز”، عنوان کتابی است که دبی فورد نوشته و ریحانه فرهنگی آن را ترجمه کرده است.

کتاب از سوی انتشارات کلک آزادگان منتشر شده است.

در اینجا خلاصه ای از کتاب را در معرض نگاه زیبای همراهان عزیزم قرار می دهم.

اما قبل از آن به چند نکته اشاره می کنم:

در تعریف مشاور خوب می گویند مشاور حرفه ای کسی است که سؤال خوب طرح می کند، چون با این کار حساسیت ذهنی را برای کارفرما و مدیران و کارشناسان ایشان فراهم ساخته و از بسیج اندیشه ها و تقابل آراء به ایده های جدیدی دست می یابند.

 

تا فرد حساسیت ذهن نداشته باشدهرچقدر هم پاسخ ها از مقابل او رد شوند به آنها توجه نمی کند.

یکی از مهمترین سؤالات بشر سؤالات از خود است، تا بتواند نسبت به گذشته انسانی متفاوت تر- متمایزتر و زیبا صفت تر باشد.

در کتاب “دل گفته ها و دل نوشته های معلم بازاریابی” که اخیراً متولد شده است نوشته ام که اگر برای مدیریت چهار مرحله، مدیریت برخود- مدیریت بر فرد مقابل- مدیریت بر گروه و مدیریت بر سازمان قائل باشیم، دشوارترین مرحله آن مدیریت بر خود است. چون اگر کسی نتواند خودش را مدیریت کند (برای مثال مدیریت زمان نداشته باشد و… ) چگونه می تواند دیگران را مدیریت کند؟

برایان تریسی نیز در کتاب مدیریت بحران خویش آورده است در زمانی که سازمانها با بحرانهای مالی، اقتصادی و.. مواجه می شوند اولین اصل این است که مدیر بر خودش مسلط باشد، مثلاً در این زمان بیش از هر زمان دیگر پرداختن به ورزش- تغذیه مناسب و… اهمیت می یابد، چون جسم سالم زمینه ساز روح و روان آرام است و وقتی فرد بر خودش مسلط باشد بهتر می تواند تصمیم بگیرد.

با این مقدمه خلاصه کتاب سؤالهای درست را بخوانیم. امیدوارم که استفاده لازم را از آنها ببریم.

یکایک ما هر روز انتخابهای بسیاری می کنیم که بر روند زندگی ما تأثیر خواهند گذاشت برخی از این انتخابها کوچک و کم اهمیت هستند اما گروهی دیگر مسیر زندگی ما را تغییر می دهند. چگونگی انتخابهای ما تعیین می کند که آیا ما در ناکامی دست و پا خواهیم زد یا یک زندگی شگفت انگیز، یعنی زندگی رویایی مان را خواهیم داشت. وقتی ما می توانیم انتخاب کنیم یعنی ما دارای آزادی هستیم.

اگر بخواهیم بفهمیم که چرا و چگونه واقعیت کنونی خود را به وجود آورده ایم فقط کافی است به انتخابهای گذشته خو.د بنگریم. همچنین برای آگاهی از چگونگی زندگی مان در آینده باید انتخاب های امروزمان را بررسی کنیم. پس چرا بسیاری از ما وقت اندکی را به تفکر درباره ی انتخاب هایمان اختصاص می دهیم چرا بیشتر اوقات قبل از پیشروی، همه ی جوانب را در نظر نمی گیریم و تمامی امکانات و پیامدهای آن را نمی سنجیم.

پس ما به تنهایی مسئول شرایط زندگی مان هستیم و ما و فقط ما قدرت تغییر زندگی مان را داریم و می توانیم در هر لحظه این انتخاب را داشته باشیم که چنین کنیم.

پس به راستی ساده است، برای داشتن زندگی متفاوت باید انتخابهای متفاوتی داشته باشیم.

بسیاری از ما ارتباط میان انتخابها، کارها و نتایج حاصل آن را نمی بینیم و به جای پذیرش مسئولیت درباره ی وضع کنونی خود در کارها و روابطمان در سرزنش دیگران استاد می شویم.

اگر می خواهید به اهداف خودتان برسید و زندگی رویایی تان را بیافرینید باید انتخابهای نوینی داشته باشید که شما را به سوی فعالیت های جدید هدایت کنند. شمادر این کتاب با 10 سؤال کلیدی و مهم آشنا می شوید که شما را در انتخابها درست، راهنمایی و پشتیبانی می کند.

 

 

هزینه فایل ‍‍ پی دی افکتاب سوال های درست   2000 تومان


 هزینه فایل صوتی کتاب سوال های درست  5000 تومان 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد