بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

دکتـــر جـــو دیسپـنزا

جو دیسپنزا کیست ؟

شاید تاکنون دیده باشید که عده بسیاری با تغییر باورهای خود توانسته اند زندگی خود را تغییر دهند. دکتر جو دیسپنزاDr. Joe Dispenza ) نویسنده کتاب ذهن خود را رشد دهید، نشان داده است که زندگی انسان تماما در گرو باورهای اوست و اگر فردی بتواند باورهای ذهنی خود را تغییر دهد در نهایت می تواند به خواسته های خود دست پیدا کند. وی متولد سال 1963 است. کتاب های او در زمینه های مختلف بسیار مورد توجه قرار گرفته است چرا که وی توانسته در زمینه های مختلف عصب شناسی، بیولوژی سلولی، شکل گیری حافظه و همچنین افزایش سن صحبت کند.

دیسپنزا با اینکه زندگی نسبتا راحتی را طی دوره خود داشته است اما باز هم با تصادف سنگینی که برایش رخ داده است شبیه به یک معجزه توانسته خود را به زندگی بازگرداند. در این تصادف سنگین، چندین مهره از ستون فقرات او شکست و در نتیجه پزشکان معتقد بودند که او دیگر قادر نخواهد بود راه برود. اگر شما به جای این افراد بودید چه میکردید؟

به طور قطع، شما هم جز آن عده ای هستید که اگر با این مشکل رو به رو شوید نمی توانید آن را به سادگی حل کنید. قبول اینکه دیگه نمی توانید راه بروید برای شما آسان نخواهد بود و به طور قطع در این شرایط افراد بسیاری هستند که به طور کل امید خود را از دست می دهند و دیگر تلاشی هم برای اینکه بتوانند راه بروند نمی کنند. تصادف جو دیسپنزا اما یکی از معجزات زندگی او به شمار می آید چرا که پس از آن توانست به زندگی خود بازگردد و بدون هیچ مشکلی مجددا کار خود را از سر گیرد.

جو دیسپنزا و تصادف معجزه آسا

در سالی که او تصادف کرد، شاید کمتر کسی با قوانین تغییر باور و تغییر افکار آشنا بود. در این سال، تشخیص پزشکان این بود که براساس تصادف او، چندین استخوان کمر او شکسته است و دیگر نمیتواند راه برود. جو دیسپنزا اما همیشه به قدرت و نیروی بالقوه بشر علاقه مند بود و شدیدا هم اعتقاد داشت که هرآنچه از بیماری هایی که جسم ما خلق می کند، در واقع نمایی از بیماری های روح است. او حتی این باور را در خود نهادینه کرده بود که میتواند با استفاده از قدرت ذهن خود، بیماری و یا جراحات خود را نیز برطرف کند و همین هم باعث شد که بتواند خالق سلامتی خود باشد. او علاوه بر توصیه های بسیاری که از جانب پزشکان خود برای جراحی کمر داشت، تصمیم گرفت که این کار را انجام ندهد و به جای آن خود را به قدرت عظیم باور خود تسلیم نماید. پس از گذشت 12 هفته از زمانی که باید عمل جراحی را انجام می داد، او با بهبودی کامل به کار خود بازگشت و در نهایت بعد از این تجربه ای که برای او تغییردهنده زندگیش بود توانست تا بهبودی کامل خود را به دست بیاورد و به تمامی جهانیان نشان دهد که تمامی زندگی شما در گرو افکار شماست.

جو دیسپنزا و سمینارهای مختلف

او به عنوان فردی که توانست با قدرت باور خود، بهبودی در سلامت را به دست آورد، سمینارهای بسیاری را نیز برگزار کرد که در این سمینارها از قدرت تاثیرگذار ذهن سخن می گفت. او همچنین اطلاعات مفیدی را در زمینه تفاوت های بین مغز زن و مرد ارائه داده است که می توان گفت در نوبه خود بی نظیر هستند. دیسپنزا اینطور می گوید که توانایی های انسان، با توجه به قدرت باور او در واقع به خلق مجدد کمک خواهد کرد و باعث بروز معجزات در زندگی انسان می شود.

دیسپنزا همچنین در سمینارهای خود روی این نکته بسیار تاکید می کند که باید روی حرکات خود تمرکز داشته باشید چرا که این تعادل بین حرکات و اراده شماست که باعث می شود بتوانید آنچه که میخواهید را به دست آورید و بعضا باور خود را نیز تغییر دهید. در واقع شما میتوانید با این هماهنگی ها، یک فرصت را تبدیل به آرمان کنید و این در حالی است که باید قدرت ذهن خود را باور داشته باشید تا بتوانید خود را در وضعیت بهتری قرار دهید.

اینکه در زندگی شما هم معجزه رخ دهد تماما به خودتان بستگی دارد چرا که این قدرت باور شماست که معجزه را خلق می کند. شما باید ابتدا هدف خود را مشخص کنید و سپس تمامی باورهای خود را در این زمینه تغییر دهید. شما در نهایت خواهید دید که با تغییر باور میتواند خود را در این کار اثبات کنید و به آنچه که میخواهید برسید.

شاید بهتر باشد اینطور بگوییم که اگر شما فکر می کنید میدانید، اما جو دیسپنزا می گوید که باید این تفکر ژرف تر باشد تا به یک باور تبدیل شود. جو دیسپنزا یکی از معدود افرادی است که دور دنیا را گشته اند و با عده بسیاری هم صحبت کرده اند. شاید رایج ترین چیزی که در این سفرها آموخته است این باشد که عده بسیاری دقیقا می دانند که چه چیز می خواهند اما زمانی که نوبت به بیان کردن می رسد با مشکل روبرو خواهند شد و می بینند که نمیتوانند آنچه که میخواهند را توضیح دهند.

فرقی نمی کند که شما جو دیسپنزا باشید یا فردی دیگر، در هر صورت تعاملات بین شما بسیار متفاوت خواهد بود. شما هم تجربه دیدن فیلم های بسیاری را دارید که در واقع این فیلم ها به نوعی پل ارتباطی بین فرهنگ ها، نژادها، جنسیت ها و موقعیت های اجتماعی هستند. پیامی که اغلب این فیلم ها به شما خواهند داد این است که شما تا زمان مرگ خود فرصت دارید که زندگی خود را تغییر دهید. هیچ گاه برای این تغییرات دیر نیست و تا زمانی که قلب شما از تپیدن باز نایستاده است، شما این امکان را خواهید داشت که زندگی خود را دگرگون کنید.

از نظر شما شاید این جمله کلیشه ای باشد اما جو دیسپنزا با بهبود خود توانست این نکته را اثبات کند که همه چیز در دستان خود شماست. شما توانایی های بالقوه ای را دارید که میتوانید با آن شگفتی های درونی خود را شکوفا کنید و در نهایت قادر خواهید بود زندگی خود را تغییر دهید.

https://t.me/Royalking_vip

 

کتاب از ذهن تا ماده

کتاب کمال ذهن

مراقبه  4 هفته ای کتاب شکستن عادت ها خویش

کتاب ماوراء طبیعی شدن

کتاب شکستن عادت های خویش


https://cooldownload.blogsky.com/category/%d8%ac%d9%88-%d8%af%db%8c%d8%b3%d9%be%d9%86%d8%b2%d8%a7


https://t.me/Royalking_vip