بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب عادت های افراد میلیونر/ دین گری زیوسی

 
 قصد دارم مسیری را به شما نشان دهم و بدانید چگونه این مسیر می‎تواند به شما و ایجاد عادت‎های موفقیت در زندگی‎تان کمک کند. قصد دارم مسیر و فرآیندی را به شما نشان دهم که به شما اجازه می‎دهند عادت‎های موفقیت را در خود ایجاد کنید و با شما بمانند. 

لازم نیست دنیای‎تان را کاملاً تغییر دهید و یا تلاش کنید تا «عادت‎های جدید» را یک شبه در خود ایجاد کنید، زیرا با این کار تنها زندگی‎تان را مختل می‎کنید و شما را به جایی که از آن شروع کرده‎اید بازمی‎گرداند.در عوض، تغییرات کوچکی را در کارهای روزانه‌تان ایجاد کنید و عادت‎هایی را جایگزین کارهای غیرمفید کنید. عادت‎های مثبتی که مسیری را برای ثروت و فراوانی شما ایجاد می‎کنند.

شما خواه کارآفرین، صاحب کسب و کار، مدیر اجرایی، سرمایه‌گذار، کارمند یا شخص جوانی باشید که به تازگی شروع به کار کرده‎اید، در هر صورت عادت‎ها، اصول، دستورالعمل‌ها و تمرین‎هایی که در فصل‌های آینده با آن‌ها آشنا می‌شوید، به شما کمک می‎کنند به سطح بالاتری از موفقیت دست یابید. بنابراین در حالی که تمرکز اصلی این کتاب روی موفقیت مالی است، روش‌هایی که با شما به اشتراک می‌گذارم، می‎تواند شما را به سطح جدیدی از تحقق در سایر حوزه‌های زندگی‎تان برسانند. حوزه‌هایی مانند خانواده، نقش پدر و مادری، دوستی، ارتباطات، معنویت، سلامت، آمادگی جسمانی ، عشق، شور، صمیمیت و حوزه‌های بسیار دیگری. مهم نیست که در گذشته چه چیزی به شما گفته‌اند. شما این حق را دارید و می‎توانید در تمام زمینه‌های زندگی‎تان، تحقق، شادی و فراوانی زیادی داشته باشید.


https://t.me/Royalking_vip

هزینه فایل ‍‍ پی دی اف کتاب عادت های افراد میلیونر 10000 تومان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد