بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب اصول هدفمندی / جیک دوسیگ

 

 از ابتدای زمان، میلیاردها نفر در آرزوی داشتن یک زندگی معنادار هستند. برخی از افراد رویای تغییر دنیا یا حداقل تغییر دنیای خودشان را دارند. هر چند بیشتر ما رویاپردازی می کنیم، اما تعداد کمی می توانیم این رویاها را محقق سازیم. بسیاری از ما به سادگی نمی ‌توانیم بفهمیم چطور این کار را انجام دهیم. توانایی به حقیقت پیوستن رویاهایمان یک راز بزرگ است. چرا بعضی از مردم این قدر ماهر و پرشور به نظر می‌رسند، در حالی که دیگران نمی ‌توانند از یکنواختیِ خفه کننده‌ی یک زندگی معمولی خارج شوند؟ این کتاب برای پاسخ به این پرسش و پرسش های دیگری نوشته شده‌است، از جمله: چگونه می‌ توانیم یک زندگی معنادار داشته باشیم؟ چگونه یک فرد می تواند موفق‌ تر و بااعتماد به نفس تر باشد و رویاهایش را تحقق ببخشد؟ وجه مشترک موفق ‌ترین، خوشحال ترین، و تاثیرگذارترین افراد جهان چیست؟ رفتار، ویژگی‌ها، اعتقادات و استراتژی‌ های مشترک این افراد تاریخ ساز کدام ها هستند؟ چگونه می‌توان با شادی بیشتری زندگی کرد

در این کتاب اصول، ویژگی‌ها، باورها و داستان ‌های مشترکی را خواهید یافت که برخی از بزرگ‌‌ترین و موفق ترین افراد قرن بیست و یکم از آنها بهره ها برده اند. این ایده‌ ها می‌ توانند برای بهبود دنیای درونی و همچنین دنیای اطراف شما بسیار مفید باشند. هر بخش، محرکی را به شما می دهد تا در زندگی معنای عمیق تری را پیدا کنید، به چیزهای ساده و کوچکی مانند زیبایی آسمان عشق بورزید و حتی راه ‌هایی برای تغییر مسیر تاریخ بشر پیدا کنید.

اگر با خودتان می گویید «من نمی توانم زندگی رویاهایم را داشته باشم.» یا «نمی‌توانم دنیا را تغییر دهم» پس لطفا به این سوال فکر کنید: «اگر شما نه، پس چه کسی؟»

توجه داشته باشید که آموزش و سن هیچ ربطی به توانایی شما برای تاثیر گذاری ندارند. فردی که کالج را ترک کرده بود، استیو جابز، با اعمال این اصول و اختراعات خود و ایجاد اپل، مسیر تاریخ بشر را برای همیشه تغییر داد. و موسس ویرجین، ریچارد برانسون، هم دبیرستان را رها کرد. او هم از این اصول برای ساخت یکی از بزرگ ‌ترین شرکت‌های تجاری تاریخ استفاده کرد. مالکوم ایکس بدون مدرک دانشگاهی از دانش خودش استفاده کرد تا قدرت، وضوح و دانش را پیدا کند، بداند که چگونه مسیر تاریخ بشر را تغییر دهد. و مادر ترزا، زنی بی ‌سواد (حداقل با استانداردهای رسمی) از شهر کوچکی در مقدونیه، این اصول را به نمایش گذاشت و آگاهی جهان غرب را تغییر داد. در این کتاب داستان و درسهای آنها و همچنین بسیاری از افراد دیگر را پیدا خواهید کرد.

 


هزینه فایل ‍‍ پی دی اف کتاب اصول هدفمندی  15000 تومان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد