بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

سمینار صوتی ” موفقیت اتفاقی نیست! “

راهی آسان، سریع و تضمین شده برای نفوذ در ضمیر ناخود آگاه

” موفقیت اتفاقی نیست! ” به شما می آموزد که چگونه با صرف روزانه تنها 5 دقیقه با استفاده از فرمولی 6 مرحله ای به راحتی و با سرعت به موفقیت، شادی و ثروت دست یابید!

سمینار صوتی موفقیت اتفاقی نیست، یکی از اولین فایل های صوتی و محصولات عرفانی زاده دات کام هستش که در حال حاضر به صورت رایگان تقدیم به کاربران دوست داشتنی وبسایت میگردد!

از آنجایی که ضمیر ناخود آگاه و نفوذ در آن رازی است که به خوبی مخفی نگه داشته شده است، علم تماما خود را وقف این امر کرده که چگونه با نفوذ در ضمیر ناخودآگاه و پروگرم کردن آن، می توان هر تغییر مطلوبی را در زندگی ایجاد کرد. رشته ی علمی ای وجود دارد که کشف کرده است چگونه می توانید میزان دستیابی به ثروت، شادی، موفقیت و اهداف و آرزو ها را تنها با انجام چند کار کوچک و با صرف روزانه 3 الی 5 دقیقه، تا بیش از 300 الی 400 درصد افزایش دهید.

میزان موفقیت رهبران و مدیران، عوامل اجرایی و کارمندان، فروشندگان، مدرسان و … با توجه به میزان توانایی آنها در دستیابی به اهداف شان اندازه گیری می شود. آن اهداف اغلب مواقع با هدف گذاری، خود انگیزشی و چشم دوختن به آنچه می خواهند، به دست می آید. ما در دنیایی زندگی می کنیم که افرادی که بیشترین تسلط را بر فکر و ضمیر ناخود آگاهشان دارند، ثروتمند ترین افراد هستند. اینکه در زندگی شخصی و حرفه ای خود چقدر موفق باشید بستگی به توانایی شما در تسلط بر افکار و تسلط بر ضمیر ناخود آگاهتان دارد.

افرادی که می خواهند تغییرات مثبت در خود و دیگران ایجاد کنند و آن تغییرات ایجاد شده دوام داشته باشد، لازم است بدانند که پروسه ی نفوذ به ضمیر ناخودآگاه چگونه کار می کند. در حال حاضر شواهد و مدارک علمی بسیار زیادی مبنی بر اینکه افراد چگونه، در چه زمانی و چرا ثروتمند، موفق،شاد و خوشبخت می شوند، وجود دارد.

 

 

 هزینه فایلصوتی سمینار  ” موفقیت اتفاقی نیست 10000 تومان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد