بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب زندگی در مسیر کمال + صوتی

شما مهم‌ترین تصمیمات زندگی خود را در چه زمانی گرفته‌اید؟ پس از سختی‌ها و شکست‌ها و ضربه‌خوردن‌ها…، آیا اینطور نیست؟ معمولا در این زمان‌هاست که به خود می‌گوییم: «دیگر خسته شده‌ام و می‌خواهم کاری برای خود انجام دهم».ما از پیروزی‌های خود شاد می‌شویم اما چیز زیادی از آنها نمی‌‌آموزیم، درحالی که شکست‌ها در عین تلخ‌بودنشان آموزنده‌اند. اگر به گذشته نگاه کنید، متوجه می‌شوید که سختی‌ها و دشواری‌ها درحقیقت نقاط عطف زندگی شما بوده‌اند.انسان‌های موفق به‌دنبال مشکلات نمی‌گردند اما اگر با آنها مواجه شوند از خود می‌پرسند: «برای تغییر و رهایی از مشکل به چه چیزی نیاز دارم و چطور می‌توانم بهتر از این باشم»؟ اما افراد ناموفق تمام علائم هشداردهنده را نادیده می‌گیرند و فقط می‌گویند: «چرا تمام بلاها سر من می‌آید»؟ انسان‌ها از روی عادت زندگی می‌کنند و تا زمانی که اجباری برای تغییر‌کردن نبینند به روال همیشگی زندگی خود ادامه می‌دهند.

کمال با فکر حاصل می شود و زندگی در مسیر کمال، زندگی انسان خودآگاهی است که هر دم به خلق اندیشه ای نو می پردازد که او را به سوی سعادت، سلامت،‌کمال و رستگاری هدایت می کند.
بسته آموزشی زندگی در مسیر کمال دکتر آزمندیان از مجموعه تکنولوژی فکر سری دوم آن می باشد که شامل مباحث پیشرفته تکنولوژی فکر است . بحث زیبای هویت و زندگی از مقوله‌های زیبای این بسته آموزشی است . شامل بحث ها خود شناسی و عرفانی، تحت عناوین : ملاقات با خـود، ملاقات با کائنات، ملاقات با زندگی، ملاقات با خـدا.


 

 هزینه فایل ‍‍ پی دی اف کتاب  زندگی در مسیر کمال 2000 تومان


 هزینه فایلصوتیکتاب  زندگی در مسیر کمال 5000 تومان 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد