بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب عملی کردن دانسته‌ ها + صوتی

پیشگفتار کتاب عملی کردن دانسته‌ ها چنین آغاز شده است: وقتی به‌نوشتن «عملی‌کردن دانسته‌ها» فکر می‌کنم، می‌بینم زمان زیادی طی شد و می‌توان گفت برای خودش گذشته‌ای داشت. سال‌ها پیش، یکی از دوستان عزیزم از من پرسید بزرگ‌ترین ناامیدی من در دوران کاری‌ام چه بوده است؟ این پرسش ژرف و فکورانه، انگیزه‌ی برخی تفکرات درونی من شد. آن هنگام بود که فهمیدم آنچه بیش از همه مرا ناراحت می‌کند این‌ است که کار من تأثیر مطلق و جامع و همیشگی ندارد. با وجودی که کتاب‌هایم توسط افراد زیادی خوانده می‌شوند، اما بسیاری از مردم مفاهیمش را دنبال نمی‌کنند و در کارهای روزمره به‌طور مداوم و مستمری به‌کار نمی‌برند…

نویسنده، در این کتاب به‌دنبال پاسخی‌ است برای یک مشکل. چیزی که خود آن‌ را «حلقه‌ی گمشده» می‌نامد: حلقه‌ی گمشده‌ی پروسه‌ی فراگیری به‌هنگام کتاب خواندن، سی‌دی گوش دادن یا شرکت در سمینارها و کلاس‌های آموزشی.

چرا مردم به‌چیزی که یاد می‌گیرند فورا عمل نمی‌کنند؟ این کتاب سه دلیل برای آن مطرح کرده است: تلنبار شدن اطلاعات، فیلترسازی منفی، و عدم پیگیری. قدرت تکرار (تکرار فاصله‌دار، شرطی سازی رفتاری) را هم به‌عنوان راهکار عملی این مشکل معرفی می‌کند. 

 

هزینه فایل ‍‍ پی دی اف کتاب عملی کردن دانسته‌ ها2000 تومان


 هزینه فایلصوتی کتاب عملی کردن دانسته‌ ها 5000 تومان 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد