بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب قله و دره ها + صوتی

بخش بزرگی از رویدادها و پدیده هایی که ما را در میان گرفته اند و بر زندگی ما اثر میگذارند، بیرون از اراده و کنترل ما هستند . اما واکنش به آنها در اراده و کنترل ما است. بنابراین، می توان گفت که راز بزرگ موفقیت و شکست ، نیکفرجامی و بدفرجامی ، شادی و ناشادی، توسعه و عقب ماندگی ما انسانها، در چگونگی واکنش ما به عوامل بیرونی نهفته است . از سوی دیگر، مجموعه رفتارها و عملکرد ما در کار و زندگی ، از باورهایمان سرچشمه می گیرند. اگر با ارزیابی و باز ارزیابی مداوم باورهایمان بتوانیم آنها را آگاهانه بشناسیم و در راستای بهتر زیستن تغییر دهیم.
داستان قله ها و دره ها درباره مرد جوانی است که ناشادمانه در دره ای روزگار می گذراند، تا اینکه با پیرمردی روبرو می شود که بر فراز قله ای زندگی می کند. این آشنایی شرایط زندگی و کار او را برای همیشه تغییر می دهد. سرانجام، او در می یابد که چگونه با بکارگیری اصول ارزشمند پیرمرد و ابزارهای عملی، در دورانهای خوب و بد به آرامش و موفقیت بیشتری دست یابد.
کتاب ابتدا اشاره می کند که او هنگامی که جوان تر بود، در آن دره احساس خوشحالی می کرد. در چمنزارهایش به بازی مشغول می شد و در رودخانه اش شنا می کرد. آن دره تنها جایی بود که او می شناخت و چنین می اندیشید که همه زندگی اش را در آنجا خواهد گذراند.
اما پس از آن جوان دلتنگ می شود و نویسنده تلاش دارد که علل این ناشادمانی و کسالت جوان را روشن نماید : او همچنان که بزر گتر میشد بیشتر درمی یافت که بسیاری از چیزهایی که فکر میکرد درست است اکنون نادرست به نظر می رسند. او از اینکه پیش از این متوجه این همه چیزهای نادرست در دره نشده بود دچار شگفتی شد.

 

 

هزینه فایل ‍‍ پی دی اف کتاب قله و دره ها2000 تومان


 هزینه فایلصوتی کتاب قله و دره ها 5000 تومان 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد