بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب شادی در پوست گردو + صوتی

متیوس در این کتاب تمام آنچه را که در کتاب های دیگرش به تفصیل شرح داده را، مختصر، کاربردی و خیلی جذاب بیان کرده است. ویژگی کتاب های متیوس این است که بر خلاف سایر کتاب های موفقیت که معمولا به مخاطب مطالبی بسیار بلند پروازانه و دور از واقعیت عرضه می کنند، زندگی را آن چنان که هست می نمایانند و معمولا نکاتی از زندگی را گوشزد می کنند که بیشتر ما به سادگی و بی خیالی از کنارشان عبور می کنیم. هر صفحه از این کتابچه درسی از درسهای زندگی است و می توانیم هر روز به یکی از این دروس بپردازیم.

  • مردمان شاد نه تنها تغییر کردن را می پذیرند، بلکه آن را در آغوش می کشند. آنان مردمی هستند که می گویند چرا من باید بخواهم که پنج سال آینده ام مانند پنج سال گذشته باشد؟
  • اولین قانون توسعه نظم است. هر چیزی برای رشد نیاز به سیستم دارد. به یک کل نگاه کن. یک پرتقال را ببر. آراستگی یک درخت یا یک کندوی عسل را نگاه کن. در ان ها نظم وجود دارد. طبیعت آن چه را که لازم است نگه می دارد و نالازم را دور می ریزد. به این می گویند سازمان.
  • دفعه بعد که غمگین هستید به یاد بیاورید که طرز فکری که درباره مردم دارید، بیش از خود آنان شما را خشمگین می سازد. تمامی افکاری که باعث رنجش شما می شود نهایتا فقط فکر هستند. شما می توانید یک فکر را تغییر دهید.
  •    

    هزینه فایل ‍‍ پی دی اف کتاب شادی در پوست گردو  2000 تومان


     هزینه فایل صوتی کتاب شادی در پوست گردو  5000 تومان 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد