بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب مسیر جادویی شهود

دعای واقعی یعنی تدارک و آمادگی ـــ یعنی تقاضاهایتان را برای هر مورد خوب و نیکو، در معرض خزانه‌ی کائنات قرار دهید؛ بی‌درنگ وارد عمل شوید، انگار انتظار دریافت آن را دارید؛ مصرانه ایمان نشان دهید، درنتیجه ذهن نیمه‌هشیارتان را با امید و انتظار، تحت تأثیر قرار می‌دهید.

بانویی از قانون تدارک و آمادگی باخبر بود و مجلات گران‌قیمتی خرید تا در خودش احساس توانگری ایجاد کند. حس شهودی‌اش به او گفته بود که به خریداری مجلات اقدام کند. یکی از روش‌ها برای تحریک شهود این است که پیش از خواب بگویید: «صبح می‌دانم چه کار کنم.» پیش از اینکه شروع به استدلال کنید، نظرات و ایده‌ها آشکار خواهند شد.
دعا تلفن‌کردن شما به خداوند است و شهود، تلفن‌کردن خداوند به شماست. شهود از ذهن فراهشیارتان می‌آید، که نیروی الهیِ درونتان است. فراهشیاری، قدرتی است بدون جهت. هرچه را که در عمق وجود احساس کنید یا با احساس بگویید، تحت تأثیر ناخودآگاه یا ذهن نیمه‌هشیارتان قرار می‌گیرد و با جزئیات بسیار مفصل اجرا می‌شود. این روح شماست و باید احیا شود. به‌جای تردیدها و ترس‌های ذهن هشیار، با عقاید و نظرات درست ذهن فراهشیار، ناخودآگاه یا ذهن نیمه‌هشیارتان را تحت تأثیر قرار دهید. این کار را با تکرار این عبارت تأکیدی انجام دهید: آرام باش و قدرت درونم را نظاره کن
.

 

 

هزینه فایل ‍‍ پی دی اف کتاب مسیر جادویی شهود  2000 تومان



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد