بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب به سوی کامیابی 3 + صوتی

از میان کارهایی که می کنم یک جنبه را بسیار دوست می دارم و آن فرصتی است که یافته ام تا راز رفتار انسانها را بگشایم و سپس راه حلهایی را ارائه کنم که واقعاً تغییری در کیفیت زندگانی افراد به وجود آورد .

تعمق در علت رفتار اشخاص ، و کشف عقاید اصلی ، پرسش ها ، تمثیلها ، چهارچوبهای مرجع و ارزشهای آنان مرا مجذوب می کند . من آموخته ام که به سرعت تکیه گاههایی برای اهرمهای روانی تغییر بیابم و از این رو هنر من این شده است که بتوانم تغییراتی قابل سنجش و فوری در خود و دیگران بوجود آورم .

من عادت دارم که هر روز در نقش شرلوک هلمز فرو روم تا جزئیات دقیق تجربه ها منحصر به فرد دیگران را پهلوی هم گذارم و معماهای رفتاری آنان را فاش کنم .

 

هزینه فایل ‍‍پی دی اف کتاب به سوی کامیابی جلد سوم  2000 تومان


 هزینه فایل صوتی کتاب به سوی کامیابی جلد سوم  5000 تومان 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد