بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب جدایی معنوی + صوتی

کتاب جدایی معنوی اثر دبی فورد مرهمی است برای قلب‌های شکسته پس از جدایی و راهنمایی ویژه که به شما کمک می‌کند زخم‌های خود را التیام بخشید و دوباره شهامت عاشق شدن پیدا کنید.

آیا پایان ازدواج می‌تواند شروع یک زندگی دوباره و بازستاندن رؤیاهایتان باشد؟ اگر فکر می‌کنید پاسخ این سؤال می‌تواند بله است، این کتاب شماست.

جدایی، پایه‌های وجود ما را سست می‌کند. پس از جدایی احساس تنهایی، ناامیدی، شکست، خود کم‌بینی و خلا وجود ما را پر می‌کند. دبی فورد در جدایی معنوی (Spiritual divorce)، یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز به ما می‌گوید که چطور می‌توانیم این تجربه خانمان برانداز را به تجربه‌ای روشن‌گر بدل کنیم. در این کتاب می‌خوانیم چگونه از هم پاشیدن یک زندگی می‌تواند زنگ بیداری معنوی و فرصتی برای شناخت و رهایی باشد. پایان یک رابطه به هر شکل و دلیلی سخت و آزاردهنده است. فورد در صفحات این کتاب راهکارهایی به شما یاد می‌دهد که لحظه ویرانی را به لحظه حیات مجدد تبدیل کنید.

ممکن است خشم، ترس، دل‌شکستگی، احساس گناه، پوچی، غم، سرگردانی، ناتوانی یا رهایی برخی از حالاتی باشند که در همین لحظه احساس می‌کنید. افکاری مانند: «چطور در چنین مخمصه‌ای افتادم؟ آیا ممکن است این کابوس روزی تمام شود؟ چرا این اتفاق برای من افتاد؟ نمی‌توانم به‌تنهایی از پس زندگی برآیم. باید زودتر از او جدا می‌شدم. دیگر هرگز روی خوشی را نخواهم دید.» و از این قبیل افکار فقط بخشی از گفتگوهای تلخ و وسواس‌ گونه‌ای است که بعد از جدایی می‌تواند هر لحظه از ذهن‌تان بگذرد، خواب‌تان را بر هم بریزد، اجازه ندهد میان خانواده یا در محل کار حضور کامل داشته باشید و درنهایت ساعت‌ها و روزهای عمرتان را تباه کند.

 

هزینه فایل ‍‍پی دی اف کتاب جدایی معنوی  2000 تومان


 هزینه فایل صوتی کتاب جدایی معنوی 5000 تومان 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد