بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب ایموشن کد + صوتی

 

 

 


ایموشن کد (ریشه یابی احساسات ناخوشایند)

ایموشن کد روشی عملی برای شناسایی و پاکسازی احساسات گیر افتاده است. با فراگیری این دوره می‌توانید احساسات گیر افتاده‌ی خود و اطرافیان را با روش دکتر برادلی نلسون شناسایی و پاکسازی کرده و با کاربرد آن برای بهبود مشکلات آشنا شوید.

احساسات واقعا به زندگی رنگ می‌دهد، لحظه‌ای دنیایی را که هیچ احساسی درآن امکان وقوع نداشته باشد در نظر آورید هیچ لذتی در آن وجود نخواهد داشت هیچ احساسی اعم از شادی، سعادت، نیکی، مهربانی، عشق، هیچ احساسی نخواهد بود، البته در این سیاره تخیلی هیچ احساس ناخوشایندی هم وجود نخواهد داشت نه تاسف، نه خشم، نه افسردگی و نه غم، زندگی در چنین سیاره‌ای تنها به معنی زنده بودن است اگر نتوانیم هیچ احساسی داشته باشیم زندگی خاکستری و صرفاً تبدیل به انجام مراسمی از گهواره تا گور می‌شود، به خاطر اینکه می‌توانید احساساتی داشته باشید شکرگزار باشید.

ولی آیا تا به حال احساساتی هم بوده‌اند که تمایل داشتید آن را تجربه نکنید ؟!

تمامی انسان‌ها در طی دوران زندگی روزها‌ی تاریکی هم داشته‌اند احتمالا یک اضطراب و همین‌طور غم، خشم، نا‌امیدی و ترس، شاید هم در زمان‌هایی تاسف، افسردگی یا هر احساس ناخوشایند دیگری را تجربه کرده باشید ولی شاید متوجه نباشید که برخی از احساسات ناخوشایندی که مدت‌ها پیش داشته‌اید هنوز هم به شکلی نهفته و بسیار خطرناک برای شما مشکل ایجاد می‌کندایموشن کد (رمز احساسات) که درباره‌ی کشف احساسات قدیمی و خلاصی از دست آنها برای همیشه است.

بخش بزرگی از رنج‌های ما ناشی از احساسات ناخوشایندی است که در درون ما گیر افتاده‌اند.

ایموشن کد روشی ساده و قدرتمند برای یافتن انرژی‌های گیر افتاده و رهایی از دست آن‌ها است.

بسیاری از افراد دریافته‌اند که هرگاه خود را از دست احساسات گیر افتاده رها کنند می‌توانند زندگی سالم‌تر و شاد‌تری داشته باشند.

حتی یک احساس گیرافتاده می‌تواند هم مشکلات جسمانی و هم مشکلات احساسی ایجاد نماید.

همه‌ی شما چه پزشک باشید چه ماهی‌گیر و چه زن خانه‌دار و یا نوجوان می‌توانید ایموشن کد را فرا بگیرید.

همگان می‌توانند یاد بگیرند که چگونه از دست اثرات واقعی و مخرب احساسات گیر‌افتاده خلاص شوند.

رهایی از احساسات گیر افتاده شما را یاری می‌هد که به موانع ناشی از گذشته‌ی زندگی‌تان فائق آیید و زندگی جدیدی را به لحاظ ازدواج، خانواده و سایر مسائل شخصی آغاز کنید.

رها شدن از احساسات گیر‌افتاده موجب ایمنی و انگیزه‌ی بیشتر می‌گردد شما را آزاد می‌سازد تا آن روابط، حرفه و زندگی را که همواره در آرزویش بوده‌اید به دست آورید.

بسیاری از افراد کارایی در حد توانشان ندارند و نمی‌توانند زندگی خود را آن ‌طور که می‌خواهند بگردانند اغلب دلیل اصلی ناامیدی آنها یک احساس گیرافتاده ناشی از گذشته است شاید هم نتوانند چنین مسئله‌ای را تشخیص دهند.

به تجربه دریافته‌ام که درصد بزرگی از ناخوشی‌های جسمانی، مشکلات احساسی و تخریب خود عملاً از انرژی‌ها و احساسات گیرافتاده ناشی می‌گردد.

ایموشن کد شما را در بازپس گیری زندگی، لذت بردن از سلامتی بیشتر و سرانجام رهایی از نیروها‌ی قدرتمند و مخفی ما که از جانب احساسات گیرافتاده وارد می‌شوند، یاری می‌دهد.

هزینه فایل ‍‍پی دی اف کتاب  ایموشن کد 10000 تومان


 هزینه فایل صوتی کتاب ایموشن کد 10000 تومان 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد