بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب ای اف تی استاندارد طلایی 2018

 

 

کتاب  ای اف تی استاندارد طلایی 2018  ترجمه فرهاد فروغمند


تکنیک ای اف تی ( EFT ) چیست ؟

بنیانگذار تکنیک ای اف تی ( EFT ) گری کریک است.                                                    

ای اف تی در فارسی به معنی تکنیک یا روش رهایی ذهن است .

احساسات مخربی که به مرور زمان در ذهن ما انبار شده را تخلیه می کند.

چرا ما نیاز داریم این احساسات تخلیه شوند؟

احساسات مخرب باعث مسدود شدن کانال های انرژی در بدن ما می شود و از چرخش طبیعی انرژی در بدن ما جلوگیری می کند. که همین مسدودیت کانال ها باعث انواع بیماری های جسمی و روحی در ما می شود.

این تکنیک به چه شکل انجام می شود؟

پایه ی آن کمی شبیه به طب سوزنی است که به جای استفاده از سوزن از انگشتان دستتان استفاده می کنید و به نقاط انتهای انرژی که اکثر آنها در صورت است ضربات آرامی وارد و همزمان جملاتی در رابطه با بیماری را تکرار می‌کنید که باعث باز شدن کانال های انرژی بدن شما و درمان بیماری تان می‌شود.

رابطه ی مستحکمی بین تنش و احساس بیماری وجود دارد. براساس پژوهشهای انجام شده نرخ بیماری در کسانی که در دوران کودکی بیشترین وقایع ناگوار احساسی را تجربه کرده اند در زمان بزرگسالی بیشتر است. البته منظور این نیست که ریشه ی بیماری های جسمی کاملا روانی باشد ولی اگر خاطرات ناگوار را یک عمر دوش بکشید روی جسمتان اثرات بدی خواهد گذاشت. با ای اف تی میتوانید مسائل احساسی را از بین ببرید و اثراتش را روی سلامتی جسمتان ببینید.

انجام این تکنیک به حدی ساده است که شما با آشنایی اولیه از آن می توانید شخصن برای بیماری های ساده ی خود از آن کمک بگیرید.

آیا این تکنیک مورد اعتماد است؟

تکنیک ای اف تی سالها است که در اروپا و بیشتر آمریکا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و میلیون ها انسان را به طور طبیعی از بیماری های مختلف که درمان آن به بن بست رسیده را نجات داده است.

چه ناراحتی هایی را میتوان با ای اف تی ریشه کن کرد؟

انواع بیماری ها جسمی مانند:

بیماری قلبی،مغزی ، کلیوی، فشار خون بالا، دیابت، استخوان درد، زخم معده و همینطور انواع بیماری ها و مسائلی که به دلیل مشکلات روحی و روانی بوجود می آیند مثل:

افسردگی ، وسواس، اعتیاد ، اعتماد به نفس پایین، انواع ترس ها، اختلالات جویدن ناخن، کندن موهای سر و ابرو، اضافه وزن و چاقی، سیگار کشید و …

غلبه بر آزار خاطرات تلخ گذشته و حتی مشکلات مالی که با از بین بردن باورهای محدود میسر میشود را در زمانی بسیار کوتاه میتوان ریشه کن کرد.

 

هزینه فایل ‍‍پی دی اف کتاب  ای اف تی استاندارد طلایی  5000 تومان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد