بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب هیلینگ کد

کتاب هیلینگ کد
   

- دکتر لوید:   

  در ابتدا هنگامی که هیلینگ کد را کشف کردم، به دنبال راه هایی برای آزمایش کردن آن بودم، زیرا اول از همه می خواستم صحت و کارایی آن برای خودم مشخص شود. من با آزمایش " تغییرات ضربان قلب " آشنا بودم و در واقع از آن برای تست سایر روش ها مانند تعادل چاکراها و نقاط طب سوزنی_ چیزی که سیستم مریدین نامیده می شود،  استفاده می کردم. بسیاری از افراد با این روش ها که معمولاً شامل ضربه زدن یا مالیدن نقاط طب سوزنی، مریدین ها، یا چاکراها هستند، موقتاً تسکین می یابند، اما تجربه ما حاکی از این بود که افراد یک یا دو ساعت بعد از درمان از "حالت تعادل "  خارج  می شدند، ( که خود نشان دهنده استرس است ).

- دکتر لوید در ادامه تحقیقات خود اظهار داشت:
-" از سال 1998 تا 2001، من چهار آزمایش " تغییرات ضربان قلب" را بر روی روش های درمانی  که با استفاده از سیستم نقاط چاکرا / طب سوزنی بودند را انجام دادم.

- پس از یک جلسه ( با توجه به گروه ) از بین 10 نفر، 5 تا 9 نفر طبق آزمایش" تغییرات ضربان قلب " تعادل داشتند. ولی، بعد از 24 ساعت افرادی که در وضعیت تعادل باقی مانده بودند، یعنی ( وضعیت طبیعی یا عدم استرس فیزیولوژیکی ) به شدت کاهش یافت_ فقط حدود 2 نفر از 10 نفر.

-در مقابل،‌ هنگامی که بر روی افراد یک آزمایش قبل از جلسهِ " تغییرات ضربان قلب " انجام میشد، و پس از آن هیلینگ کد را  انجام می دادند، و سپس دوباره یک  آزمایش بعد از جلسهِ " تغییرات ضربان قلب " بر روی آنها انجام میشد، از میان 10 نفر، 8-9 نفر، بعد از انجام یک جلسه هیلینگ کد ( یعنی در مدت 20 دقیقه یا کمتر )، در حالت تعادل و خارج از استرس قرار می گرفتند. پس از 24 ساعت، از میان 10 نفر، 7-8 نفر در حالت تعادل باقی می ماندند. 

-این بدان معنی است که در 20 دقیقه و یا کمتر، سیستم ایمنی بدن فرد که قبلاً به همان صورتی که طراحی شده کار نمی کرده، اکنون به طور طبیعی کار می کند و قادر به بهبود هر آن چیزی است که باید شفا یابد.  
-به همین دلیل است که ما با اطمینان بیان می کنیم که هیلینگ کد منبع بیماری و ناخوشی در بدن را مورد هدف قرار میدهد.

 


هزینه فایل ‍‍ پی دی اف کتاب هیلینگ کد   20000 تومان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد