بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب ضربه بزنید و ثروتمند

کتاب ضربه بزنید و ثروتمند


 موضوع کتاب  در باره موفقیت با استفاده از تکنیک های"ای اف تی" یا همان ضربه زنی است که این تکینک را رهایی ذهن ، ضربه درمانی یا رهایی احساسات نیز می نامند. در این کتاب سعی شده با استفاده از این روش مواردی از موفقیت و ثروتمندی را تجربه کرد که می توان با به  بکار بستن آن زندگی قوی داشت .

این کتاب ایده ها و تکنیک های اثبات شده ای برای کمک و قدرتمند شدن شما ارائه می دهد تا به خواسته های واقعی خود برسید و بدانید واقعا از زندگی چه می خواهید.

فصل اول این کتاب به ترس از موفقیت و ترس از شکست می پردازد. فصل دوم ترس از موفقیت گام دارد. فصل سوم " من لیاقت ندارم". فصل چهارم" آیا در گذشته زندگی می کنید" . فصل پنچ" خواسته واقعی شما چیست؟" و در نهایت در باره نویسنده  نوشته شده است. هدف از این کتاب یافتن و دانستن واقعیت خواسته های ما از زندگی و راهکارهای برای رسیدن به این خواسته با استفاده از تکنیک ضربه تراپی یا همان ضربه در مانی است. در این کتاب گفته شده که درموارد مختلف به چه قسمتی از بدن ضربه بزنید. 

بیشتر مردم موفقیت های کوچک را نادیده می گیرند و فکر  می کند نمی توانند موفقیت های بزرگ را جذب کنند.به همین دلیل مهم خواسته ها و رویای خودر را جذب نمی کنند زیرا موفقیت های کوچک را نمی شناسند. اما حقیقت این است که حتی موفقیت های کوچک در زندگی مثل صبح از خواب بیدار شدن، کامل کردن کار روزانه یا سالم بودن جزو موفقیت محسوب می شوند.


                               هزینه فایل کتاب ضربه بزنید و ثروتمند  5000 تومان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد