بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

آموزش تغییر باورها در کمتر از ۶۰ ثانیه

آموزش تغییر باورها در کمتر از ۶۰ ثانیه  

  دلتون میخواد کنترل کامل زندگیتون رو بدست بگیرید اما نمیتونید و احساس میکنید همیشه یه جای کار می لنگه؟

  • آیا دلتون میخواد خودتون و دنیای اطرافتون رو تغییر بدید اما تا الان نتونستید؟
  • آیا از بی پولی، بیماری، اعتیاد و باورهای منفی نسبت به دنیای اطرافتون خسته شدید؟
  • آیا هربار که تلاش کردید تغییری در باورها و عادت هاتون ایجاد کنید، ناموفق بودید؟
  • آیا صدها ساعت سمینار و ویدئوی آموزشی دیدید و هزاران صفحه کتاب موفقیت و راز ثروت خوندید اما هنوز هم سرجای اولتون هستید؟
  • آیا شما هم خسته شدید از بس گفتند باورها و ضمیرناخوداگاه زندگی ما رو رقم میزنه اما هیچکس نگفت چطوری باورهات رو عوض کنی و چطوری ضمیرناخوداگاهت رو کنترل کنی؟
  • آیا هزاران بار برای خودت هدف گذاری کردی اما وقتی بهش نرسیدی، نا امیدتر از قبل به زندگیت چسبیدی و فکر کردی تو نفرین شده ای؟ یا کلا ستاره هات جور در نمیاد؟ 
  • مهمترین عامل محدود کننده ی ما، باورهای ما هستند. باورهای ما هستند که ما را پولدار یا فقیر، زشت یا زیبا، قوی یا ضعیف می کنند. باور حاصل ارتباطات نورونی ما هستش. یک باور خوب یعنی یک ارتباط نورونی سازنده و یک باور ضعیف یعنی یک اتصال نورونی مهلک و غذاب آور. نورون ها و ارتباطات اون ها هستند که زندگی ما را می سازند. نورون ها بدون شک بزرگترین معجزه ی خداوند در عالم بشریت هستند. اگر یاد بگیری که چطور نورون هایت را آنگونه که بخواهی کنار هم قرار بدی، آنوقت به همه ی خواسته هایت خواهی رسید. اگر نورون هایت به درستی کنار هم قرار گرفته باشند، مسیرهای ثروت آفرین را چشم ها و گوش هایتان نشان خواهند داد ناگهان ممکن است انتخابی توجه شما را جلب کند که زندگی شما را کن فیکون کند و این است حاصل عملکرد سلول های الهی. سلول هایی که بیانگر قدرت خدا هستند در درون ما. از کجا معلوم؟ شاید خداوند متعال، از طریق همین سلول ها خود را جلوه نکرده باشد؟ از کجا معلوم خدای مسب الاسباب از طریق همین نورون ها سرنوشت ما را رقم نزده باشد؟  سرنوشت انسان چیزی به جز ارتباطات نورونی او نیست. اگر ارتباطات نورونی اش با ثروت گره خورده باشد، سرنوشت او را ثروتمند و اگر با بیماری گره خورده باشد با مرگ مواجه خواهد کرد .

یادمان باشد، سرنوشت را همیشه می توان از سر نوشت. سرنوشت را با تغییر اتصالات نورونی میتوان عوض کرد. فقط کمی دانش لازم است. کمی ایمان به خدای آفریننده و البته تعدادی دلیل برای عوض کردن سرنوشت. همه ی اینها امکان پذیر است. امکان پذیر است اگر و تنها اگر بخواهی

.اگر نورون ها به درستی کنار هم قرار گرفته باشند، چشم ها و گوش هایتان فقط موقعیت های ثروت آفرین را تشخیص خواهند داد.”

کمی در خصوص جمله ی بالا فکر کنید. چشمانتان را ببنید و نورون های مغزتان را تصور کنید. آن وقتی که به ما گفته شد ما انسان ضعیفی هستیم، این نورون ها در ذهن ما جرقه زدند. بعدا که تنها شدیم، روی این جمله تمرکز کردیم. هربار که انعکاس این صدا را میشنیدیم، این جرقه بیشتر و بیشتر می شد تا اینکه تخلیه بار الکتریکی انجام شد. وقتی که تخلیه بار الکتریکی انجام شد، این باور در ذهن ما ریشه گرفت که من یک انسان ضعیفی هستم. این باور تا ابد در ذهن ما باقی خواهد ماند. یک لحظه فکر کنید ما چند صد جمله ی اینچنینی را از والدین خود شنیدیم؟ چند صد جمله ی این مدلی را از معلمان خود یاد گرفتیم؟ تلویزیون و رسانه چقدر این جملات را در گوش ما فرو کردند؟ چه تعداد از این باورها را در ذهن خود داریم؟ چقدر این ارتباطات نورونی در ذهن ما فعال هستند؟ چرا هیچوقت نتوانستیم به خواسته هایمان برسیم؟ جواب واضح است. ارتباطات نورونی حاصل از این گفتار در ذهن خودآگاه و ناخودآگاه ما مانند بتون چسبیده اند

اما جای نگرانی نیست. خداوند رحمان هیچگاه راه را برای انسان هایش نمی بندد. همیشه حداقل یک راهی هست. برای تغییر باورها هم راهی هست. فقط کافیست آن را دریابی. خداوند رحمان برای انسان هایی که لایق تغییر باشند، راه را باز گذاشته. برای انسان هایی که ارزش تغییر را داشته باشند، راه را باز گذاشته است. حال بی انصافی است که از این راه استفاده نکنیم. 



سی دقیقه فایل تصویری آموزشی

 هزینه فایل آموزش تغییر باورها در کمتر از ۶۰ ثانیه 100000 تومان 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد