بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب پیش به سوی ثروت + صوتی

کتاب پیش به سوی ثروت

 دوران طلایی کـسب ثروت بهترین زمان برای زنده بودن است ، در این زمان عده ی بیشتری از انسان ها کارهای متنوع تری را آغاز می کنند و از راههای بی شماری ثروتمند می شوند .

در این کتاب  برایان تریسی یعنی پیش به سوی ثروت فرصت ها و امکاناتی در اختیار خواننده قرار می گیرد تا بتواند به موفقیت ، استقلال مالی و ثروت برسد.

فقط باید شخص پی ببرد که چه شغلی برای او مناسب است و تمام تلاش خود را به کار گیرد تا استعدادهای درآمد آفرینی خود را تشخیص دهد که در این کتاب نیز به آن پرداخته شده است. خیلی از مردم متوجه این واقعیت نیستند،اما ما در دوران طلایی تاریخ هستیم.

ما در بزرگترین و بهترین دوران تاریخ بشریت متولد شده و زندگی میکنیم.

هرگز در هیچ زمانی از تاریخ این امکان وجود نداشته است که درصد زیادی از جامعه، با تنوع سطوح درآمدی و تجربه و تحصیلات بتوانند به سطح مالی عالی دست یابند. در گذشته همیشه ثروت در اختیار گروهی محدود و خاص قرار داشته است، و سایر افراد جامعه امکان دسترسی به آن را نداشتند.

این را بدانید که هیچ دلیل و بهانه ای وجود ندارد، که شما را در راه رسیدن به ثروت دارد.چون شما اهل مطالعه هستید و این یعنی یک برتری و مزیت بزرگ نسبت به سایر افراد جامعه.

این مزیت فوق العاده باعث میشود جزو بهترین ها باشید.و به خوبی می دانید، که به ندرت میشود کسی را یافت که این واقعیت ها و این تکنیک های موثر را بداند.حال اینکه از این برتری و مزیت چطور استفاده کنید بستگی به خودتان دارد.برای خودتان هدف تعیین کنید.

با عمل به این قوانین باهوشتر، حسابگرتر، منطقی تر و واقع بین تر خواهید شد و در کارهایتان و روش های رسیدن به استقلال مالی بسیار موفق خواهید شد.


    هزینه فایل کتاب پیش به سوی ثروت    2000تومان

 هزینه  فایل صوتی کتاب پیش به سوی ثروت  5000 تومان 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد