بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب تتا هیلینگ برای رسیدن به وزن مطلوب

 کتاب تتا هیلینگ برای رسیدن به وزن مطلوب
یک شیوه‌ی انرژی درمانی است که درمانگر در آن آگاهی خود را از سطح جسم و ذهن فراتر برده و اجازه می‌دهد که شهودش او را راهنمایی کند. بدین طریق با اتصال به منبع شفا و انرژی شفا بخش الهی می‌تواند درمان را ممکن کند.

شیوه‌ی ارتباط انسان با عوالم بالاتر از دنیای مادی قطعا از ارتباط کلامی و زبانی و دیداری که ما در قالب جسم تجربه می‌کنیم متفاوت بوده و متکی بر شهود و راهنمایی معنوی است. لذا لازم به توضیح است، که در مواردی که مولف کتاب در مورد ارتباطش با پروردگار و دنیای غیر مادی عباراتی مانند صحبت کردن با خدا و پرسش و پاسخ و شنیدن پیام‌های حق تعالی را به کار می‌برد، منظور یک ارتباط و شهودی و غیر کلامی است، چرا که پروردگار راهنمایی‌های خود را نه به صورت کلامی و زبانی بلکه به صورت نوعی یقین قلبی و شهودی بر ما آشکار می‌کند. لذا این بیان مولف در طول کتاب فقط به جهت سادگی بوده و با احترام به حق نویسنده‌ی کتاب و به جهت حفظ امانت‌داری، اینگونه جملات عینا ترجمه شده‌اند.

کتاب تتا هیلینگ برای رسیدن به وزن مطلوب (Theta Healing rhythm for finding your perfect weight)، در راستای کتاب قبلی با عنوان تتا هیلینگ نوشته شده است. داشتن شناخت از فرآیندهایی که در تتا هیلینگ توضیح داده شده، برای استفاده‌ی کامل از این کتاب ضروری است. ویانا استیبال (vianna stibal) معتقد است این فرآیندها با استفاده از امواج مغزی تتا، شفای فیزیکی؛ روانی، و روحی را ساده‌تر می‌کنند. وقتی ما در حالت ذهنی تتای خالص هستیم، از طریق نیایش متمرکز، می­‌توانیم با پروردگار متعال ارتباط برقرار کنیم.


  هزینه فایل  کتاب تتا هیلینگ برای رسیدن به وزن مطلوب   20000تومان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد