بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب ارتباط با خود برتر

 
  کتاب ارتباط با خود برتر ، یک راهنمای تجربی برای ارتباط با ابعاد بالاتر وجود است. با استفاده از شانزده تمرین عملی که در این کتاب ارائه شده، می‌توانید پیام‌هایی را از خود برترتان دریافت کنید و یک سفر بیداری را تجربه کنید.

این تمرینات ساده و قابل فهم و در عین حال قدرتمند، به شما کمک می‌کنند به روشی طبیعی از راهنمایی‌های معنوی بهره ببرید. امیدواریم مسیر بیداری خود را با این کتاب گسترش دهید و حقیقتا به منابع غنی و وسیع دانش و آگاهی، عشق و برکت، که منحصرا در درون‌تان وجود دارند دست پیدا کنید. این جا برای شما عشق، لذت، تحسین افتخار، پذیرش مهر و بزرگی وجود دارد.

خود برتر، بخش آگاه تر وجود شماست، و آن "خود" شما که این جا روی زمین زندگی می‌کند تنها انعکاسی از آگاهی خود برتر شماست. او همواره ناظر بر شماست و کمک می‌کند در مسیری قرار بگیرید که قبل از تولد نیت کرده بودید. شما همواره در ارتباط با خود برترتان بودید، اما تولد حجابی بین شما افکنده که باعث شده این بخش از وجودتان را فراموش کنید، اگر بتوانید مجددا آگاهانه به او متصل شوید، به ماموریت زندگی‌تان دسترسی پیدا خواهید کرد. این بخش از وجودتان به شما کمک می‌کند که هدف زندگی‌تان را دنبال کنید. خود برتر یک هوشیاری و دانایی خالص است ولی برای دسترسی به این دانایی برتر باید از فضای ذهن عبور کنید.

در کتاب ارتباط با خود برتر (How to channel Your Higher Self) می‌آموزید که چطور لایه‌های ذهن و شرطی‌سازی‌هایی که خدمتی به شما نمی‌کنند را رها کنید و با پاکسازی و وضوح درون به بصیرت و گشودگی دست پیدا کنید، شما خودتان را به عنوان یک انرژی الهی درک خواهید کرد، چیزی که به آن بیداری معنوی نیز گفته می‌شود. در این سفر بیداری پیام‌هایی از جانب ابعاد بالاتر وجودتان دریافت خواهید کرد، پیام‌هایی سرشار از عشق و حمایت بی‌قید و شرط تا بتوانید قدم به درون توانایی‌های خود گذاشته و زندگی دلخواه‌تان را دنبال کنید. از طریق شانزده تمرین متمرکز و قدرتمند و متحول کننده که در این کتاب معرفی شده، می توانید به این بیداری دست پیدا کنید.



 هزینه فایل ‍‍ پی دی اف کتاب ارتباط با خود برتر 5000 تومان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد