بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

سمینار معجزه ذهن

 سمینار  معجزه ذهن - دکتر مرتضی احمدی منش


 دکتر مرتضی احمدی منش در خصوص تردید افراد در تصمیم گیری ها تصریح کرد : بسیاری از اوقات مشاهده می شود که افراد ، هدفی را برای خود بر می گزیند و مشتاقانه وارد عمل می شوند اما چیزی نمی گذرد که مشکلات و موانعی دور از انتظار او را مأیوس می کند که این احساس امری طبیعی است که در این حالت توصیه می شود که فرد به خود نهیبی بزند و کانونی برای راهنمایی و پشتیبانی تشکیل دهد تا وقتی از هدف دور می افتد ، رفتارش به مسیر صحیح هدایت شود. 

وی با اشاره به موانع موفقیت یادآور شد : هر فردی موفقیت های خویش را براساس یک مقیاس نسبی مورد سنجش قرار می دهد و موفقیت های کوچک برخی اشخاص در نظر برخی دیگر ممکن است بزرگ جلوه نمایدکه این امر کاملاً به نوع تربیت و شرایط موجود در زندگی آنها بستگی دارد. 
مدیر مؤسسه راه موفقیت در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت و تأثیر اعتماد به نفس پرداخت و اظهار داشت : عزت نفس و اعتماد به نفس بنیادی ترین بخش شخصیت یک فرد می باشد که در تمام جوانب زندگی فرد ، خود را به نحوی متظاهر می سازد و اعتماد به نفس سالم و بالا یک ضرورت حیاتی و مطلق برای هر انسان محسوب می شود. 
وی در ادامه افزود : افراد موفق در زندگی خود اهدافی داشته و برای رسیدن به آن برنامه ریزی  می کنند و در واقع ، آنها از وقت خود بهترین استفاده را می برند. 

دکتر مرتضی احمدی منش در پایان ابراز داشت : افراد موفق کسانی هستند که از عوامل دگرگونی در زندگی خود آگاه اند به همین دلیل در اهداف عالی خود متمرکز می شوند و توانایی خود را برای انجام کارهایی متمرکز می سازند که از نقش کلیدی برخوردارند. 


کتا بهای دکتر مرتضی احمدی منش

کتاب معجزه ذهن : برای رسیدن به آرزوها 

کتاب معجزه ذهن: برای رسیدن به وزن ایده آل



هزینه فایلصوتی سمینار  معجزه ذهن    40000 تومان 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد