بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب دستیابی به خواسته ها

کتاب دستیابی به خواسته ها 

 

چرا خوبی و نیکی فقط از آنجا سرچشمه می گیرد؟ 

این راز حیرت آور چیست که زندگی سفت و سخت را به حریر ابریشم تبدیل می کند؟

 با این کتاب راز  را بر شما آشکار کنم من می خواهم آموزه های استادم، جاج توماس تراورد را به شما منتقل کنم ،من سعی کرده ام که سبک بیانم همان طور که در ذهنم نقش بسته همانند آن فیلسوف بزرگ، افلاطون، و تمام مریدان وفادارش باشد من از طریق سالها مطالعه در یافته ایم که آثار این اَبَر انسان بهترین راه برای انتقال مفاهیم مربوطه می باشد مانند نجوایی است که از اعماق روح بر می خیزد اگر خوانندگان خود را به جای من بگذارند که شاگرد بودم و به من اجازه دهند همان گونه جوابشان را بدهم که استادم جواب مرا می داد، تکلیف آنها معین و وضعیت آنها مشخص خواهد شد و راضی خواهند بود آنچه که من سعی دارم در این کتاب منتقل کنم قانون اول و برتر طبیعت، هماهنگی می باشد شما نتیجه قانون هماهنگی را در دنیای زیبای اطراف خود می بینید اگر از این قانون پیروی کنی و آن را بپذیری تمام مزایایی که طبیعت برایت تدارک دیده را جذب خواهی نمود همانند سلامتی، قدرت، رضایت و غیره این قانون آزادی و هماهنگی به همراه می آورد طبیعت نیز در 

 همین راستا حرکت می کند افکار و اعمال شما نیز در تطابق با قوانین بی نقص آن هستند؟

شاگرد: آیا قدرت فکر همیشه آفریننده است؟ و آیا شرایطی مطابق با خود خلق می کند؟

 آیا کسی که این قانون را به درستی بشناسد می تواند نتیجه سریع بگیرد؟  



هزینه فایل کتاب دستیابی به خواسته ها 7000 تومان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد