بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب کلوب 5 صبح

 
 بسیار مسرورم که اکنون این کتاب در دستان شماست. از صمیم قلب، امیدوارم این کتاب بتواند خدمتی به شما بکند و تحولی انقلابی در خلاقیت، بهره‌وری و کامیابی شما به وجود بیاورد.

کلوب 5 صبح، بر اساس مفهوم و روشی است که برای بیش از بیست سال برای کارآفرینان برتر، مدیران ارشد شرکت‌های بسیار معروف، سوپراستارهای ورزشی، افراد برتر حوزه موسیقی، و اعضای سلطنتی  تدریس میکنم. من این کتاب را در مدت بیش از چهار سال در ایتالیا، آفریقای جنوبی، کانادا، سوئیس، روسیه، برزیل و جزیره‌ى مورى­تیوس نوشته‌ام. گاهی نوشته‌های این کتاب، خیلی راحت به ذهنم میآمدند و گاهی برای ادامه دادن کتاب، با سختی‌هایی روبرو میشدم. گاهی اوقات، می‌خواستم پرچم سفید را بالا ببرم و تسلیم شوم و گاهی این مسئولیت‌پذیری، من را به ادامه دادن تشویق میکرد.

تمام تلاش خودم را در نگارش این کتاب کردهام و خالصانه از تمام افرادی که در سراسر دنیا به من کمک کردهاند تا کتاب کلوب 5 صبح را تکمیل کنم، سپاسگزارم.

و از صمیم قلب این کتاب را تقدیم شما میکنم. دنیا به قهرمانان بیشتری نیاز دارد و شما این قهرمان را در درون خودتان دارید. پس دیگر منتظر نمانیم و از همین امروز شروع کنیم.


هزینه فایل کتاب کلوب 5 صبح   10000 تومان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد