بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب قهرمان درون + صوتی

 
 

کتاب “قهرمان درون” داستان ۱۲ تن از افرادی است که توانسته اند از درد و رنج به خوشبختی و کامیابی برسند،در مسیر مشاغلی که به آنها علاقه دارند گام بردارند تا بتوانند به اهداف خود برسند.

قهرمان درون به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که این ۱۲ تن هر یک؛ چگونه قهرمان داستان های خود شدند و توانستند مرزهای بین خیال و واقعیت را از بین ببرند تا به جایی که می خواهند، برسند.

به ظاهر زندگی چیزی جز درد و رنج نیست؛ اما این فقط یک روی سکه است. بر روی دیگر آن خوشبختی و شادی نهفته است. پس چگونه است که بیشتر انسان ها درگیر مشکلات و سختی های زندگی می شوند؟ این موضوع مربوط به انتخاب آن هاست.

انتخاباتی که در طول زندگی انجام می دهیم می تواند ما را به هرکدام از احساسات خوب و بد سوق دهد.

این انتخاب های نادرست است که گاهی ما را به سمت درد و رنج می برد و از مسیرمان دور می کنداگر انسان بیاموزد که چگونه می تواند با کنترل احساسات به خواسته ها برسد، دیگر هیچ غیر ممکنی برای او وجود ندارد.

با اینکه تک تک ما فردی خاص هستیم، همگی انسانیم و بنابراین هر یک از ما صورت های مختلف احساسات بشری را به طور کامل داراست. مثل ترس، عدم اطمینان، تردید، لذت، شور و شوق، امید و باور. همه در مواقع مختلف به هنگام پا گذاشتن در سفر قهرمان دچار هر یک از این احساسات می شوند

چون موفق بودن کسی به این معنا نیست که هرگز دچار احساس ترس و تزلزل و تردید نمی شوند. آنها هم مثل تو می ترسند.

آنها هم مثل تو دچار تردید می شوند. فرقش این است که افراد موفق تصمیم می گیرند با وجود این قبیل احساسات که بر وجودشان حاکم است، به دنبال کردن رویایشان ادامه بدهند. این افراد اجازه نمی دهند ترس یا تردیدشان آنها را از حرکت باز دارد یا مانع دستیابی به رویایشان شود.

راندا برن” در سال ۱۹۴۵ در شهر ملبورن متولد شد. وی نویسنده و تهیه کننده استرالیایی است که شهرت وی بیشتر به خاطر ساخت مستند “راز” و پس از آن انتشار کتابی به همین نام است.

عنوان کتابی که به ۴۰ زبان زنده دنیا ترجمه شد و فروشی بیش از ۱۹ میلیون نسخه در جهان داشت. مجله تایم در سال ۲۰۰۷ “راندا برن” را به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تاثیر گذار در دنیا معرفی کرد. وی هم اکنون ساکن لس آنجلس است.



 هزینه فایل ‍‍ پی دی اف کتاب قهرمان درون   3000 تومان


 هزینه فایل صوتی کتاب قهرمان درون 7000 تومان 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد