کتاب ساخت کسب و کار فوقالعاده نوشتۀ برایان تریسی و مارک تامسون، مجموعهای از روشها و تکنیکهای واضح، ساده، عملی و قدرتمند را در اختیار شما قرار میدهد که میتوانید در هر بازاری کسب و کار فوقالعادهای بسازید و با هر رقیبی روبهرو شوید.
کتاب ساخت کسب و کار فوقالعاده (Now build a great business) نشان میدهد چگونه مشتریان را جذب کنید، کاری کنید دوباره سراغ شما بیایند و دوستان خود را نیز به شما معرفی کنند!
همچنین، به شما میگوید چگونه با تمرکز بر زمان، پول و منابع خود، سودمندترین خدمات، محصولات و فعالیتها را ارائه دهید. این اثر پرفروشترین کتاب آمازون در زمینه کارآفرینی و پرفروشترین کتاب یو.اس.ای.تودی میباشد.
کتاب حاضر نتیجه هزاران ساعت تحقیق برایان تریسی (Brian Tracy) و مارک تامسون (Mark Thompson) در کسب و کارهای مختلف و فرهنگهای گوناگون است. نتیجه این پروژه پژوهشی گسترده، رسیدن به 7 اصل مهم در کسب و کار است که تمامی شرکتهای موفق جهان از آن برخوردارند. اگر کسب و کارتان با مشکل مواجه است، احتمالا تمامی این اصول را در کسب و کار خود بکار نمیبرید. هرکدام از این هفت اصل مهم و باارزش کسب و کار، در یکی از فصلهای این کتاب مورد بررسی قرار میگیرند.
موضوع اصلی این کتاب، کاری است که باید به عنوان یک کارآفرین یا مدیر اجرایی انجام دهید تا مشتریان در واکنش به شما بگویند: این محصول فوقالعاده است! همچنین، دراکر ما را به پرسیدن این سوال تشویق میکند که: «مشتری برای چه چیزی ارزش قائل است؟»
کتاب «ساخت کسبوکار فوقالعاده!» نشان میدهد چگونه با تمرکز بر رهبری فوقالعاده، افراد فوقالعاده و محصولات فوقالعاده، سازمان خود را بنا کنید. موفقیت، نتیجه انجام مکرر کارهای درست است و این اثر روش اندازهگیری پیشرفت در هر حوزه و در هر مرحله از استراتژی را به شما نشان میدهد.
کتاب حاضر روشهایی ساده و آزموده شده درباره هر مرحله از روند رشد سریع سازمان و ترتیب صحیح آنها را به شما میآموزد. بدون درگیر شدن در موارد اغراقآمیز یا مطالب پیچیده آکادمیک، کارهای لازم و نحوه انجام آنها را میآموزید و دیدگاه جدیدی نسبت به آینده کار خود پیدا میکنید.
کارشناسان رشد کسب و کار، مارک تامسون و برایان تریسی به شما و تیمتان کمک میکنند تا با پیمودن هفت گام اساسی، استراتژیهای پایداری برای جذب مشتریان فوقالعاده و به کارگیری مدیران بهتر، توسعه دهید. شما مهارت تدوین طرحهای مفیدتری که برای سایر مدیران و کارآفرینان بزرگ، نتیجهبخش بودهاند را کشف خواهید کرد.
خواهید دید که چه ساده میتوانید تجربهای پایدار در ذهن مشتری خلق کنید و یا این تجربه را نابود سازید و همچنین روشهای مشخص کردن اولویتهای مهم در کسب و کار، در حوزههایی که بیشترین اهمیت برای مشتریانتان دارند را یاد میگیرید.
هدف از نگارش این کتاب، یافتن پاسخ سوالاتی است که بیشترین اهمیت را در آینده کسب و کار شما و موفقیت نهایی خود شما دارند. پس منتظر چه هستید؟ هماکنون بروید و کسب و کار فوقالعادهای بسازید!