بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب عادت‌های اتمی

 کتاب عادت‌های اتمی


 عادت‌های اتمی، عادتهای کوچکی هستند که بخشی از یک سیستم بزرگتر هستند. همان‌طور که اتم‌ها بلوک‌های مولکولی هستند، عادت‌های اتمی، بلوک‌های ساختن نتایج قابل توجه هستند. عادتها مانند اتم‌های زندگی ما هستند. هر کدام از آنها یک واحد اساسی است که به پیشرفت کلی شما کمک میکند. در ابتدا، این عادت ها و روال‌های کوچک به نظر بی‌اهمیت می‌رسند، اما خیلی زود روی هم قرار می‎گیرند و پیروزی‌های بزرگ‎تری را به وجود می‎آورند. این معنای عبارت عادت‌های اتمی است.

 

من ایده‌ی این کتاب را یاد گرفتم، زیرا مجبور بودم با آنها زندگی کنم. من باید عادت‌های کوچکی را در خودم به وجود میآوردم تا بتوانم از آسیب‌دیدگی‌ام ریکاوری کنم، در باشگاه قوی‌تر باشم، در زمین عملکرد سطح بالایی داشته باشم، نویسنده شوم، یک تجارت موفق داشه باشم و بتوانم یک انسان بالغ مسئولیت‌پذیر باشم. عادت‌های کوچک به من کمک کردند تا تواناییهایم را نشان دهم و از آنجایی که شما این کتاب را انتخاب کرده‌اید، حدس می‌زنم که شما هم میخواهید تواناییهایی خودتان را نشان دهید. در فصل‌های پیش رو، من یک برنامه قدم به قدم را برای ایجاد عادت‌های بهتر- و نه عادت‌هایی برای چند روز یا چند هفته، بلکه برای تمام عمر- با شما در میان خواهم گذاشت.

 

در حالیکه علم، تمام نوشتههای من را تأیید میکند، اما این کتاب نه یک مقاله پژوهشی علمی، بلکه یک راهنمای عملیاتی است. من علم چگونگی ایجاد و تغییر عادت‌ها را به روشی آسان برای درک و اجرا برای شما توضیح میدهم.  آنچه که من به شما ارائه میدهم، ترکیبی از بهترین ایده‌های افراد باهوش و همچنین گیراترین کشفیات اخیر دانشمندان است. هدف من این است تا بتوانم بهترین ایدهها را پیدا کنم و آنها را به شیوه‌ای عملی پیوند دهم.



هزینه فایل کتاب عادت‌های اتمی   10000 تومان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد