بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتــاب بیندیشیــد و ثــــروتمند شوید نسخــه اصلــی و بدون سانســـور

 کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید بدون سانسور


این کتاب فقط برای کسانی نیست که می‌خواهند در تجارت خود موفق شوند یا پول زیادی به‌دست آورند. البته که این کتاب می‌تواند به این موارد هم کمک کند، ولی در واقع هر هدفی که داشته باشید و به هر سمتی که در حال حرکت باشید، محتویات این کتاب می‌تواند برای رسیدن به آن به شما کمک کند.

کتاب Think and Grow Rich در سال ۱۹۳۷ که پیشنهاد اولیه آن از سوی اندرو کارنگی ، موسس و صاحب غول فولاد امریکا و دومین نفر در لیست ثروتمندترین افراد تاریخ به هیل ارایه شد و توسط ناپلئون هیل نوشته شده است. این کتاب درسهایی به خواننده می آموزد که بتواند به کمک قدرت فکرش و عمل کردن به ثروت و تنعم در همه ی جنبه های زندگی اش برسد.

این کتاب به گفته ناپلئون هیل، حاصل  ۲۰ ساله تحقیق اش بر زندگی بیش از ۵۰۰ نفر از افراد ثروتمند و موفق آن دوره از جمله ادیسون کبیر و هنری فورد و … که توانسته ۱۶ قانون موفقیت را کشف کند که هر فردی فقط با اجرای این قوانین میتواند به موفقیت و ثروت دست یابد.

حال توصیه هیل این است: «با آرزو کردن ثروتمند نمی‌شوید، اما چیزی که شما را پولدار می‌کند، اشتیاق و میل شدید پولدار شدن و تفکر دائمی به آن، سپس برنامه‌ریزی راه و روشی برای پولدار شدن و در نهایت پیگیری این برنامه با حداکثر پشتکار است به نحوی که شکست برایش بی‌معنا باشد و آن را به چشم پله‌ای برای ترقی بنگرد
در بخشی از کتاب صوتی « بیندیشید و ثروتمند شوید » می‌شنویم:
«تلقین به خود مفهومی است که ارتباطی میان ذهن هوشیار و نیمههوشیار برقرار می‌کند. تلقین به خود، خود به خود به ذهن نیمههوشیار می‌رسد و آن را تحت تأثیر افکار قرار می‌دهد. تلقین به خود عاملی کنترلکننده است که انسان به کمک آن می‌تواند ذهن خود را تغذیه کند. برای استفاده از اصل تلقین به خود سه اقدام زیر را انجام دهید:
اول. به مکانی آرام بروید، در شرایطی باشید که کسی مزاحم شما نشود و سپس چشمان خود را ببندید و با صدای بلند مبلغ درخواستی را به زبان بیاورید و محدوده زمانی تعیین‌شده برای تحصیل این پول را مشخص سازید و همچنین ببینید که برای کسب این دارایی از چه می‌خواهید مایه بگذارید و وقتی که این دستورالعمل‌ها را به کار می‌برید، خود را ببینید که این پول را به دست آورده‌اید.

موضوعی که شاید شما را نیز چون ما به فکر فرو برده باشد این است که هر کجا موفقیت در سطح جهانی، منظورمان رسیدن از هیچ به همه چیز، را می‌بینیم،
مطالعه می‌کنیم و به آن برخورد می‌نماییم، رد پای کتاب بیندیشید وبارامش ثروتمندشوید” اثر ناپلئون هیل آنجاست!این سؤال برایمان پیش آمد که چرا تقریباً حرف‌های هر فردی که موفقیت را تجربه نموده و هر اسطوره ای ناخود آگاه به این کتاب ختم می‌شود؟ براستی هیل در این کتاب چه نوشته است که درونِ این افراد را آنچنان به چالش کشانده که تا حدی به موفقیت رسیده اند، دیگر هیچ ربطی به گذشته‌شان ندارند؟

 


هزینه فایل ‍‍پی دی اف کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید بدون سانسور 20000 تومان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد