بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب به خودِ بهترتان تبدیل شوید

 
  

 چه از زندگی خوبی برخوردار باشیم و چه از زندگی که در مقابل چشمان‌مان در حال فروپاشی است، همه ما خواهان بهتر شدن اوضاع زندگی‌مان هستیم. می‌خواهیم در زندگی‌ خود نقش مؤثرتری ایفا کنیم. می‌خواهیم خدا را بهتر بشناسیم؛ همسر و پدر و مادر بهتری باشیم؛ عاشق‌های بهتر؛ مشوق‌های بهتر؛ رهبران بهتر؛ کارمندان بهتر و مدیران و رؤسای بهتری باشیم. پروردگار چیزی در اعماق وجود ما قرار داده که این احساس را در درون ما بیدار می‌کند تا بیشتر شبیه خودش باشیم؛ صدایی می‌شنویم که به ما می‌گوید که «تو بدنیا آمده‌ای تا بهتر از این زندگی کنی؛ قرار است سطح زندگی تو بهتر از چیزی باشد که در حال حاضر داری. به کم قانع نشو. تو می‌توانی بهتر از این باشی».

 

سؤال این است: «چگونه؟ چه‌کار باید بکنم تا بهتر از این شوم؟»

 

در اولین کتابم با عنوان «هم اکنون بهترین خودت را به نمایش بگذار»، هفت گام برای زندگی‌ کردن با تمام توان‌ را ارائه دادم. امروز بسیاری از افراد در حال ایجاد بینشی وسیع‌تر برای آینده‌شان هستند طوریکه از نعمت‌های بیشتری از جانب خداوند بهره‌مند می‌گردند. اما حتی اگر اکنون از بهترین نوعِ زندگی خود برخوردار باشید، نکته مهم این است که در زندگی‌تان دچار رکود نشوید. خداوند همواره خواهان رشد شماست، می‌خواهد بیشتر روی خودمان کار کنیم. او همیشه می‌خواهد شناخت بیشتر و عمیق‌تری نسبت به خودمان داشته باشیم و سعی کنیم تا زندگی‌مان به سطح بالاتری ارتقا یابد. او ما را متوسط نیافرید. او نمی‌خواهد که به موفقیت فعلی‌مان اکتفا کنیم. او از ما می‌خواهد که همچنان رشد کرده، و به پیشروی خود به مرحله بعد ادامه دهیم.

 

و اکنون من در کتاب «به خودِ بهترتان تبدیل شوید»، می‌خواهم به شما کمک کنم تا شما نیز همین کار را انجام دهید. می‌خواهم شما را به ژرفای وجودِ خودتان ببرم؛ امیدوارم بتوانم به شما کمک کنم تا به درون‌تان بنگرید و بذرهای گرانبهای عظمت و شکوهی که خداوند درون‌تان به ودیعه گذاشته را کشف کنید. در کتاب حاضر، به شما هفت اصلی را نشان خواهم داد که با استفاده از آنها می‌توانید این بذرهای عظمت و شکوهِ مدفون شده در وجودتان را بیابید، تا به آنها اجازه دهید در وجودتان جوانه زده و زندگی پر نعمتی را برای‌تان به ارمغان آورند. این اصول، به هیچ عنوان سخت و پیچیده‌ نیستند؛ درحقیقت، گاهی اوقات سادگی آنها باعث می‌شود تا افراد آنها را نادیده بگیرند. می‌دانم این اصول به‌کارتان می‌آید زیرا شاهد تأثیرگذاری آنها در زندگیِ خود بوده‌ام.

 

بسیاری از مردم به داشتن افکار، نگرش‌ها و اعمال معمولی رضایت می‌دهند. الان وقتش رسیده که این عادات منفی را کنار گذاشته و خودتان را رشد دهید. بخاطر داشته باشید که خداوند هرآنچه را برای داشتن زندگی پیروزمندانه بدان نیاز دارید درون‌تان قرار داده است. اکنون نوبت شماست که آنها را بیرون بکشید. نمی‌توانیم اجازه دهیم ذهنیت منفی، گذشته منفی، یا نظر افراد دیگر ما را مأیوس کرده و باعث شود از پیشروی دست برداریم. کسانی که می‌خواهند با تمام توانشان زندگی کنند، می‌دانند که زندگیِ خوب، دشمن زندگی عالی است.

 

بهتر شدن شما به چه معناست؟ نخست اینکه، متوجه می‌شوید خدا می‌خواهد شما به همه آن چیزهایی که او در شما به ودیعه گذاشته تبدیل گردید. دوم اینکه، ضروری است بدانید خداوند سهم خود را انجام داده و اینک نوبت شماست که سهم خود را به انجام برسانید. برای تبدیل شدن به خودِ بهترتان باید:

 

۱. همچنان به پیش‌روی‌تان ادامه دهید.

۲. نسبت به خودتان ذهنیت مثبت داشته باشید.

۳. بدنبال روابط بهتری باشید.

۴. عادات بهتر را در خود ایجاد نمایید.

۵. جایگاهی که در آن هستید را بپذیرید.

۶. زندگی معنوی خود را ارتقا دهید.

۷. نسبت به زندگی پرشور باشید.

 

اکثر ما تلاش داریم تا در برخی از این زمینه‌ها پیشرفت کنیم اما برای مشاهده رشدی که مدنظر ماست، باید سنجیده‌تر بدان‌ها توجه کنیم. در صفحات پیشرو، هر یک از این اصول را موشکافانه‌تر توضیح خواهم داد از این نظر که: این اصول چگونه کار می کنند و ما چگونه می‌توانیم از آنها برای پیشرفت زندگی‌مان و تأثیرگذاری بر نسل آینده استفاده کنیم. به شما کمک خواهم کرد تا ببینید کجا هستید، کجا بوده‌اید و به کجا خواهید رفت. و همینطور که قدم به قدم داریم به کمک هم، با یکدیگر رشد می‌کنیم، خداوند نیز نعمات فراوانش را بر زندگی ما جاری خواهد ساخت و حقیقتاً ما را به نقطه‌ای می‌برد که هرگز تصورش را هم نمی‌کردیم بتوانیم بدان دست یابیم.

 

اگر دوران سختی را می‌گذرانید، امیدوار باشید زیرا روزهای بهتری در راه است! خدا می‌خواهد شما را نجات دهد، حتی می‌خواهد باعث شکوفایی بهتر شما شود، و تمام آنچه را که از دست دادید، و چه بسا بیشتر از آن‌را به شما بازگرداند!

 

اگر شما موفق هستید و از زندگی‌تان لذت می‌برید، باز هم بکارگیری این اصول می‌تواند به شما کمک کرده تا از ذهن و قلبتان حفاظت نموده و از نگرش و سبک زندگی برخوردار شوید که مورد قبول پروردگار است. نسبت به نعمت‌های خداوند در زندگی‌تان حساس باشید، بخاطر داشته باشید که بواسطه موهبت‌های اوست که شما اکنون می‌توانید از زندگی پرباری بهره‌مند گردید و به یاد داشته باشید که لطف و رحمتی که شامل حال‌تان شده را نیز با دیگران سهیم شوید، بدین ترتیب خداوند همچنان زندگی شما را سرشار از عشق، شادی و آرامش خواهد کرد.

 

آماده‌اید! شما دارید سفری معنوی را آغاز می کنید که از طریق‌ آن بخش‌هایی از وجود خودتان را کشف خواهید کرد که شاید بندرت آن‌را امتحان کرده و یا شاید هرگز آن‌را امتحان نکرده‌ بودید. هر مرحله درباره ذهن، قلب و روح شماست اما شگفت‌زده خواهید شد از اینکه چگونه چنین سفر درونی می‌تواند بر زندگی بیرونی‌تان تأثیر گذارد.

 

باید این نکته را متذکر شوم که: تمرین هفت اصل موجود در این کتاب می‌تواند بطور بالقوه فرایندی باشد در جهت تغییر زندگی! هرچند نمی‌توانم تضمین نمایم که ثروتمند یا مشهور خواهید شد اما می‌توانم به شما اطمینان دهم که چنانچه این برنامه را دنبال کنید زندگی پربارتری را تجربه خواهید کرد.

 

به خودِ بهترتان تبدیل شوید، کتابی است که تماماً به موضوع رشد، یادگیری و پیشرفت می‌پردازد. هرچه بیشتر یاد بگیرید که به خدا اعتماد کنید، انسان بهتری خواهید شد. خداوند دائماً بینش شما را گسترش خواهد داد و بدین طریق به فرد بهتری تبدیل می‌شوید.


https://t.me/Royalking_vip


هزینه فایل ‍‍ پی دی اف کتاب به خودِ بهترتان تبدیل شوید   15000 تومان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد