بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب پـیشگویــی کرونا / سیلویا براون

کتاب نایاب “پیشگویی” یا به‌گونه‌ای که جدیدا معروف شده: پیشگویی کرونا اثری از سیلویا براون می‌باشد. نام اصلی این کتاب “پایان روزها” (End of Days) می‌باشد. اما در بین ایرانی‌ها به دلیل پیشگویی خاصی که در یکی از بخش‌های کتاب در مورد کروناویروس آمده است، با نام کتاب پیشگویی کرونا معروف شده است. 

  سیلویا براون (Sylvia Celeste Browne) نویسنده آمریکایی بود که در سال ۱۹۳۶ میلادی در کانزاس زاده شد و در ۲۰۱۳ میلادی درگذشت. این نویسنده مرموز وانمود می‌کرد که به طریقی دارای قدرت ماوراءالطبیعه بوده و توانایی پیشگویی آینده را دارد. البته بیشتر پیش‌بینی‌های وی غلط از آب درآمده و موجب رسوایی وی می‌شد. به گونه‌ای که اکثر محققان، او را فردی شیاد قلمداد می‌کردند. مثلا یکی از پیش‌گویی‌های او این بود که زمان مرگ خود را در سن ۸۸ سالگی‌اش پیشگویی کرده بود. اما در سن ۷۷ سالگی درگذشت!

در سال ۲۰۱۳ تیمی تحقیقاتی بر روی پیش‌گویی‌‌های این نویسنده مشغول به کار شد. اما نتیجه بسیار ناامیدکننده بود؛ چرا که تیم تحقیقاتی پس از بررسی دقیق تمام پیش‌گویی‌های وی، متوجه شد که حتی یکی از پیش‌گویی‌های این زن مرموز تا به‌حال درست از آب درنیامده است!

اما اتفاقی که این روزها بار دیگر نام سیلویا براون را بر سر زبان‌ها انداخته، شیوع ویروس کرونا در جهان است. در یکی از آثار براون به نام پایان روزها که در سال ۲۰۰۸ منتشر کرد، شیوع این بیماری در سال ۲۰۲۰ میلادی پیش‌گویی شد. افکار عمومی دریافته است که این پیش‌گویی، ظاهرا تنها پیش‌گویی درست براون است. 




https://t.me/Royalking_vip

هزینه فایل ‍‍ پی دی اف کتاب پیشگویی   10000 تومان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد