بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب مرشــدی از عالــم غیــب


 


 کارلوس کاستاندا یکی از بانیان جنبش عصر جدید نام گرفته و اثارش در شمار بهترین آثار مردمشناسی شناخته شده است. عظمت آنچه را انجام داده نمی توان نادیده گرفت.وی پس از شش سال سکوت کتابی را به رشته تحریر درآورده و منتشر کرده است که خوانندگان فارسی زبان نیز سالها در انتظار آن به سر برده اند.

کارلوس سزار سالوادور آراندا کاستاند؛ ۱۹۲۵ - ۱۹۹۸؛ نویسنده پرطرفدار آمریکایی کتاب‌های شمن‌باوری بود. دوازده کتاب وی که به ۱۷ زبان ترجمه گردیده و ۸ میلیون نسخه فروش داشته‌اند باعث ایجاد جنجال و توجه فراوان در میان علاقه‌مندان به فلسفه و مردم شناسی گردید.

او ابتدا با تکیه بر تعالیم دون خوان در سال ۱۹۶۸ یک سری کتاب نوشت که آموزش‌های او را در شمنیزم توصیف می‌کردند. کتاب‌ها که به زبان خودش روایت شده‌اند مربوط به تجربیاتی است که وی تحت سرپرستی یک سرخپوست یاکی یا مرد دانا بنام دون خوان ماتئوس به دست آورد. منتقدان گفته‌اند که آنها داستانهای تخیلی هستند در حالیکه حامیان کاستاندا ادعا می‌کنند اتفاقات ذکر شده در کتب او حقیقی بوده یا دست کم آثار فلسفی ارزشمندی بوده و شیوه‌هایی را برای بالا بردن سطح آگاهی ارائه می‌دهند....

نوشتار حاضر، در دو بخش سامان یافته، بخش اول تلخیصی است از مجموعه آثار ناوال کارلوس کاستاندا .بخش دوم رساله‌ای است در شرح این آثار، که طی آن نظام عقیدتی و فلسفی کاستاندا براساس عرفان تطبیقی بررسی می‌شود .


https://t.me/Royalking_vip

هزینه فایل ‍‍ پی دی افکتاب مرشدی از عالم غیب 10000 تومان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد