بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب تــرن هــوایی کــارآفرینــی / دارن هاردی

 
 من شما را نمی شناسم اما می توانم به شما قول دهم که می توانید کارآفرین بزرگی شوید. از کجا انقدر مطمئن هستم؟ زیرا همه ما توانایی کارآفرین شدم را داریم.

من این کتاب را نوشته ام تا دوباره آن روح سرکش و مستقل شما را بیدار کنم. آن بخش از وجودتان که می داند می تواند کارآفرین شود و به استقلال برسد. با نوشتن این کتاب می خواهم به شما بگویم که چه فرصت های فوق العاده ای در انتظار شما و خانواده تان است. در عین حال شما را با سختی ها و سقوط های این مسیر پر پیچ و خم آشنا می کنم و به شما توصیه می کنم این سختی ها را دوست داشته باشید. زیرا همین چالش ها و سختی ها هستند که مسیر را هیجان انگیز می کنند. در این کتاب به شما کمک می کنم تا بر روی مهارت های ضروری برای کارآفرین شدن کار کنید.
مطمئن هستم اگر ایده کارآفرینی برای شما جذابیتی نداشت این کتاب را مطالعه نمی کردید. ما همواره به سمت ایده هایی جذب می شوید که استعدادهای و توانایی های حقیقی ما را به ما یادآوری می کنند. حتی اگر به صورت هوشیارانه این کار را نکنیم به صورت ناخودآگاه به سمت چنین ایده هایی راهنمایی می شویم. باور داشته باشید که هیچ چیز در این جهان تصادفی نیست و این کتاب به صورت تصادفی به دست شما نرسیده است. این کتاب راهنمای شما برای دستیابی به همان زندگی است که می خواهید داشته باشید.

 

اگر در حال حاضر مشغول مطالعه این کتاب هستید باید این را بدانید که ما در بهترین زمان تاریخ بشریت زندگی می کنیم، زمانی که سرشار است از فرصت. تا به حال در طول تاریخ هیچ دوره ای مثل الان نبوده است و شاید هم هیچ وقت دیگر اینطور نباشد. به هیچ وجه اغراق نمی کنم و نمی خواهم شرایط را خوب جلوه دهم. ما در مجله موفقیت هر روز در حال مطالعه کسب و کارها و شرایط اقتصادی در آینده هستیم و با بهترین متخصصان این حوزه در ارتباط هستیم و بزرگترین آرشیو در زمینه موفقیت و کارآفرینی را داریم. با توجه به این اطلاعاتی که من به آنها دسترسی دارم در یک کلام به شما می گویم: همین حالا! دست به کار شوید و بهتر است عجله کنید زیرا معلوم نیست همیشه این فرصت ها در دسترس باشند.

 

فقط در سال 2013، دو میلیون نفر به تعداد میلیونرهای جهان افزوده شد و در گزارش های اخیر مشخص شده است که تعداد میلیونرها تا سال 2020 به دو برابر تعداد فعلی خواهد رسید. اما تغییرات جدید نشان داد که این گزارش ها اشتباه است و تعداد میلیونرها خیلی بیشتر از این حرف‌ها خواهد شد. در گذشته یک فرد از قشر متوسط جامعه با تحصیلات و ارتباطات متوسط هرگز نمی توانست جایگاهی در بین میلیونرهای آینده داشته باشد. اما اکنون اینطور نیست کافی است به لیست میلیونرهای دهه اخیر نگاهی بیندازید. اما همه این افراد چگونه میلیونرشدند؟
تقریباً همه آنها از طریق کارآفرینی. درست مثل شما.


در حل حاضر شما در اولین ایستگاه کارآفرینی هستید و باید تصمیم خود را بگیرید. آیا می خواهید بلیت ورود به این ترن هوایی مهیج را تهیه کنید و وارد آن شوید و یا می خواهید از این کار صرف نظر کنید.
اجازه دهید قبل از اینکه تصمیم نهایی خود را بگیرید، سوالی را از شما بپرسم و شما آن را در ذهن‌تان تجسم کنید. فرض کنید به 30 یا 40 سال آینده برویم و شما در حال بازی با نوه تان هستید و او با کنجکاوی به خانه ی شما نگاه می کند و می گوید: شما چه کار کردید که به اینجا رسیدید؟
در آن لحظه شما به او بگویید: من در زمانی زندگی می کردم که عصر صنعتی به پایان رسیده بود و وارد عصر ارتباطات شده بودیم...
در ادامه شما می توانید به دو صورت جمله بالا را تمام کنید:


می توانید بگویید: من هم از آن دوره ویژه تاریخی استفاده کردم و از فرصت های عصر ارتباطات بیشترین بهره بردم و زندگی فوق العاده ای برای خود ساختم.
یا می توانید بگویید: اما من نتوانستم از آن دوره ویژه تاریخی استفاده کنم و فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست دادم و حالا هم مشکلات زیادی در زندگی دارم.
 
من به شما پیشنهاد می کنم بین آن دسته از افرادی باشید که از فرصت های ویژه عصر ارتباطات حداکثر بهره را می برند. بنابراین با من سوار این ترن هوایی هیجان انگیز شوید. خیلی ها این موقعیت را شناسایی کرده اند و دست به کار شده اند. چرا شما دست به کار نمی شوید؟ افرادی که هوش و استعدادی خیلی کمتر از شما داشته اند دست به کار شده اند. افرادی که تحصیلات کمتر، سطح اجتماعی پایین تر و نفوذ خیلی کمتری هم داشته اند دست به کار شده اند. خیلی از افرادی که همین حالا جلوی چشمان شما هستند تا چند سال آینده ثروتمند می شوند، چرا شما بین آنها نباشید؟ شما هم می توانید یکی از میلیونرهای آینده باشید، چرا که نه؟

  https://t.me/Royalking_vip

هزینه فایل ‍‍ پی دی اف کتاب ترن هوایی کارآفرینی  15000 تومان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد