بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

شاقول ابن سینا

کتاب داستان شاقول اسرارآمیز ابو علی سینا یا همان ابن سینا یکی از مشهورترین کتابهای تمام دوران ها میباشد. این کتاب را به تمامی شما عزیزان توصیه میکنیم که حتما دانلود کرده و بخوانید .

این کتاب حاوی یکی از نتایج آزمایشهای ابو علی سینا متفکر بزرگ ایرانی است که متأسفانه زیر کتابهای غربی پر از منطق و استدلال مخفی شده بود، تا اینکه ۵سال پیش با سرو صدای یک آمریکایی در واقع آلمانی تبار منتشر می شود و جیب عده ای از ناشران را از دلارهای آمریکایی سیراب می سازد.

به قول ابن سینا «پاسخ تمامی سؤالها در درون ماست، و اگر انسان بتواند هیاهوی درونی خود را ساکت نماید، آنگاه است که او پاسخ را دریافت خواهد نمود.» این شاقول ابزاری است برای پیش‌بینی.

این کتاب جنبه هایی از زندگی ابن سینا رو نشون میده که از مردم پنهانش کردن، که ابن سینا اختراعاتی همچون شاقول داشته که با اون میشه جنسیت بچه در رحم مادر و میزان فعالیت چاکرا ها رو تعیین کرد و به کمک آن می توان پیشگویی کرد. پیشگویی هایی که واقعا به وقوع می پیونده!
شاقول ارائه شده در این کتاب مرغوبه و کارت های خوبی هم برای پیشگویی داره
داستان شاقول هم کاملا از لحاظ تاریخی صحت داره
این وسیله بی نظیره و کاربردش به دانشمندان جهان هم اثبات شده است.
در این کتاب ساختار ذهن،داشتن درونی پاک،قدرت ایمان و … به عنوان عواملی معرفی شده که باعث روشن بینی میشه (مثل روشن بینی بزرگان)

 


 

هزینه فایل ‍‍ پی دی اف  کتاب شاقول ابن سینا 5000 تومان