بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب صوتی رستگاری در تاریکی

 
 کتاب صوتی رستگاری در تاریکی اثر جول اوستین، به بررسی زندگی اشخاص مختلف در هنگام سختی‌ها و چگونگی غلبه بر مشکلاتشان می‌پردازد و عملکرد آن‌ها را ارزیابی می‌کند.

جول اوستین (Joel Osteen) در کتاب صوتی رستگاری در تاریکی (Blessed In The Darkness) عقیده دارد که هر انسانی که به موفقیتی بزرگ رسیده، از نقاط تاریک زندگی خود به سلامت عبور کرده است. شاید از این نکته غافل باشید، ‌اما به واقع در همین نقاط تاریک و سردرگم زندگی است که می‌‌توان رشد کرد. در همین مرحله است که شخصیت واقعی شما شکل خواهد گرفت و اعتماد به خداوند و استقامت‌ورزی را می‌آموزید.

در شرایط سخت زندگی‌، حکمت‌هایی وجود دارد که شما از آن‌ها غافل هستید. زمانی که شرکت محل کارتان تعدیل نیرو می‌کند و شما از کار بیکار می‌شوید، زمانی که در رابطه‌ی عاطفی خود شکست می‌خورید و باید از نو آغاز کنید، چه برکت‌هایی در این زمان‌ها در جریان هست که به آن توجه نمی‌کنید و مدام به خاطر به وجود آمدن آن‌ها در عذاب هستید.

در زندگی تمامی انسان‌ها، لحظاتی هست که از میان نقاط تاریک حیات‌‌شان می‌گذرند. این نقاط تاریک می‌تواند طلاق، از دست دادن یک عزیز و یا شکستن قلب‌شان باشد. در این مواقع دلسردی، دور شدن از رویاهایی که در سر داشتند و‌ اندیشیدن به پایان راحت‌ترین کار است، اما کسی موفق می‌شود که بتواند با آن‌ها کنار بیاید و امید خود را از دست ندهد.

در ذهن خودتان دانه‌ای را تصور کنید. این دانه تا زمانی که در نور است جوانه نزده و هرگز از آن گیاهی پدید نمی‌آید. بلکه در خاک، در جایی تاریک، قوه درونی‌اش صورت واقعی به خود می‌گیرد. بنابراین، در وجود انسان‌ها نیز دانه‌های تعالی به شکل رویاها، اهداف، استعدادها و توان بالقوه‌شان به‌ امانت گذاشته شده که تنها در مکانی تاریک مجال بروز آن است.

جول اوستین، یکی از برجسته‌ترین و پرطرفدارترین روانشناسان انگیزشی و کشیش ارشد بزرگ‌ترین کلیسای دنیا به نام لیکوود است. محتوای سخنان جول، طوری هست که بیشتر مانند جلسات مشاوره روانشناسی است تا موعظه دینی. او تا به حال کتاب‌های پرفروشی را چاپ کرده که به زبان‌های گوناگون ترجمه شده‌اند.


  •  هزینه فایل صوتی کتاب  رستگاری در تاریکی  15000 تومان 

  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد