بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

دوره ۲۵ راز ثروتمند شدن کوین ترودو / دوبله فارسی

 

اگر شما عزم خود را جزم کرده اید تا برای یادگیری مباحث موفقیت فردی و قانون جذب وقت بگذارید بیشتر راه را پیموده اید و به اصل دوم یعنی قابلیت تغییر پذیری رسیده اید. در اصل قابلیت پذیری شما آنچه را که از قوانین این جهان آموخته اید را باید در زندگی به کار ببندید.

اصل بعد مراحل یادگیری کوین ترودو می باشد که به ۴ بخش اصلی تقسیم می شود و هر کدام از این بخش ها توضیحات تکمیلی ای دارد که در دوره ۲۵ راز ثروتمند شدن به شما آموز داده خواهد شدمراحل یادگیری کوین ترودو به شرح زیر است

1.      بخش اول مراحل یادگیری کوین ترودو: شما نمیدانید که چه چیزهایی را نمیدانید!!

2.      بخش دوم مراحل یادگیری کوین ترودو: شما متوجه میشوید که چیزهایی وجود داشته اند که از آنها اطلاعی نداشته اید!!

3.      بخش سوم مراحل یادگیری کوین ترودو: با فهمیدن مرحله دوم شروع میکنید به صورت آگاهانه و عمدی تغییراتی رب در ذهنتان که بیشتر همان ارسال ارتعاش است را تمرین میکنید.

4.      بخش چهارم مراحل یادگیری کوین ترودو: اما مرحله آخر رسیدن به مرحله ناآگاهی و شایستگی است. مرحله ای که کوین ترودو توضیح میدهد که همه چیز برای شما خود به خود اتفاق می افتد؛ حتی ثروتمندان و افراد موفق جامعه  هم در این مرحله قرار دارند یعنی همه افکار و آرزوهای شما به صورت ناخودآگاه در ذهن شما در حال تصویر سازی است و بدون اینکه انرژی زیادی رو از شما مصرف کنند شما رو به آرزوهایتان میرساند در این مرحله شما بدون این که خودتان هم متوجه شوید بهترین تصمیم ها را میگیرید.

به صورت ناخودآگاه یک مدل طرز فکر پیدا خواهید کرد. اگر الان بیشترین درآمد را در حالت خیلی منطقی ماهی دو میلیون تومان تصور میکنید و اصلا از به دست آوردن این درآمد نگران هم نیستید  و مطمئن هستنید که قابل دسترس است در مرحله چهارم که ارتعاشات ثروت در ذهن شما به مرحله ناخودآگاه رسیده باشد درمورد درآمد های چندین برابری هم همین احساس را دارید.

 



                                                                        https://t.me/Royalking_vip

هزینه فایل ‍‍ صوتیکوین ترودو دور ۲۵ راز ثروتمند شدن دوبله فارسی  20000 تومان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد