بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

بـــازارچه کـتاب و فــایل صوتـــی

** دانلــــــــود کتـــــاب های مــــوفقیــــت - روانشنــاســـــــی - فــــــایل های آموزشــــــــی **

کتاب میثاق پنجم (راهنمایی کاربردی برای خودآگاهی) + صوتی

 

 دون میگوئل روئیز، در کتاب چهار میثاق که برای هفت سال متمادی پرفروش‌ترین کتاب «نیویورک تایمز» بوده بیان می‌کند که فرایند آموزش یا «اهلی‌سازی» ما باعث فراموشی «خردی» می‌شود که با آن متولد شده‌ایم. در طول زندگی، ما میثاق‌های زیادی می‌بندیم که بر علیه خودمان عمل می‌کنند و رنج غیر لازمی را پدید می‌آورند. کتاب چهار میثاق به ما کمک می‌کند تا این میثاق‌های محدودکننده را بشکنیم و آن‌ها را با میثاق‌هایی جایگزین کنیم که برای ما آزادی، شادی و عشق فردی را به ارمغان می‌آورند. حالا دون میگوئل روئیز به همراه فرزندش دون جوز روئیز، دیدگاه نوینی از چهار میثاق و میثاق تازه و قدرت‌مندی به ما ارائه می‌دهند تا زندگی‌مان را تبدیل به بهشت سازیم؛ یعنی «پنجمین میثاق». پنجمین میثاق ما را به سطح عمیق‌تری از آگاهی قدرت «خود» رهنمون می‌شود و ما را به ذات اولیه‌ای که با آن متولد شده‌ایم بازمی‌گرداند. در ادامه این کتاب قابل توجه که زندگی میلیون‌ها انسان در سراسر جهان را تغییر داده، بزرگ‌ترین هدیه‌ای که می‌توانیم به خود ارزانی داریم، به ما یادآوری شده یعنی آزادی برای این‌که آن‌چه هستیم باشیم؛ آزادی برای این‌که خودمان باشیم.

این کتاب قرار است باورهای شکل گرفته از کودکی را درون شما بشکند. این کتاب ورای هر دین و مذهبی در یافتن خود واقعی تان به شما کمک می‌کند. با عمل کردن به راهنمایی‌های این کتاب می‌توانید سنت‌های اشتباه شکل گرفته درونتان را بی هیچ ترسی کنار بگذارید و تحولی در خود ایجاد کنید.

دون میگوئل روئیز خود درباره‌ این کتاب گفته است: 

اصول موجود در کتاب چهار میثاق با قلب همه افراد، از جوان گرفته تا پیر، حرف می‌زند. اکنون زمان اهدای هدیه‌ای دیگر است. پنجمین میثاق در کتاب اول من نبود زیرا در آن زمان چهار میثاق اولیه برای چالش کافی بود. البته  پنجمین میثاق از واژه‌ها شکل گرفته است اما مفهوم و نیت آن ورای واژه‌هاست

                                     https://t.me/Royalking_vip

هزینه فایل ‍‍ پی دی اف کتاب  میثاق پنجم  5000 تومان

هزینه فایل ‍‍ صوتی کتاب  میثاق پنجم    10000 تومان

.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد